Sport1 Banner

מה הוביל לגירושים מאוהד והצעד הדרמטי הבא: פאני בוזגלו נפתחת

פאני בוזגלו | אינסטגרם

לפני שהיא מככבת בעונה הקרובה של הישרדות VIP, אם ילדיו של אוהד שיתפה את עוקביה בחיים שלאחר הגירושים. כעת, היא עוברת לגור במשותף עם בן זוגה החדש, אושרי כהן

(גודל טקסט)

תגידו מברוק לאחת הדמויות היותר צבעוניות במשפחת בוזגלו, פאני בוזגלו, שעוברת דירה בשעה טובה עם בן הזוג שלה, אושרי כהן. כשהם אוטוטו חוגגים שנה של זוגיות, סוף סוף הם עושים צעד משמעותי בדרך לטבעת כשהשבוע ייכנסו לדירה חדשה בקריית ביאליק. בוגרת הישרדות VIP כידוע מתגוררת בעכו עם ארבעת ילדיה שלה ושל הגרוש שלה אוהד בוזגלו, וחשפה בפני עוקביה שלמרות המעבר בשנה הנוכחית הילדים ימשיכו במוסדות החינוך בעכו כדי שהמעבר יהיה חלק עבורם.

העוקבים שמתרגשים בעיקר לקראת העלייה של העונה החדשה של תוכנית הריאליטי של רשת בכיכובה שצפויה להיות משודרת לאחר החגים, היו מעוניינים לדעת איך נשארה כזאת אופטימית והצליחה להמשיך הלאה לאחר הגירושים. פאני השיבה לכמעט 80 אלף העוקבים שלה: "אתחיל מזה שאני בנאדם אופטימי מטבעי ואף אחד לא נשאר כשלא טוב לו גם אם יש ילדים. פשוט ממשיכים הלאה ופתאום רואים איך דברים מסתדרים ונפתחים כיוונים חדשים. לא צריך להיות מקובעים. מאמינה שיש יד מכוונת לכל מה שקורה לנו".

פאני, שמאז ומתמיד חיה לפי האג'נדה "תהיו מי שאתם ומה שאתם בלי לדפוק חשבון לאף אחד אף פעם", צפוייה לככב בתור אחת השורדות הבולטות בעונה החדשה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק. כזכור, דבר אחד טוב יצא לה בטוח מההשתתפות בהישרדות- חברות קרובה עם מעיין אשכנזי, בוגרת האח הגדול והאקסית של שלומי אזולאי. המדור מקווה שעד שהישרדות תככב על מסככי הטלוויזיה שלנו, לפאני תהיה גם טבעת חדשה בנוסף למפתח החדש שהיא חולקת עםשופט הכדורגל שלה, שעכשיו הופך להיות גם השותף שלה. שיהיה בשעה טובה!

פאני בוזגלו משיבה באינסטגרם | אינסטגרם, צילום מסך
עוד באותו נושא: פאני בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי