"ההתחלה המושלמת": הקאמבק הגדול של שי זהבי אחרי הזכייה בסופרקאפ

אחרי שערן זהבי פתח בצורה נהדרת את העונה עם 0:4 ענק על אייאקס, אשתו בירכה אותו ואף חשפה בפני גולשיה שאחרי חמישה חודשים, היא עשתה את הדבר שהיא הכי אוהבת: "אין הרגשה מדהימה מזו"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן זכתה אתמול (שבת) בסופר קאפ ההולנדי לאחר שהביסה 0:4 את האלופה ומחזיקת הגביע, אייאקס. מי שכמובן בלט בניצחון היה ערן זהבי שהמשיך בכושר הנהדר בו הוא נמצא כאשר בישל את השער השני של קבוצתו. משפחתו של הליגיונר הישראלי הגיעה לתמוך בו מיציע הכבוד: אשתו שי ביחד עם רוי בנם הבכור, אחיו של ערן, אבי, ואביה של שי, אלברט, מחוזקים בחברים טובים שהגיעו במיוחד מישראל כולם עטפו את הכדורגלן שפתח את העונה "בצורה מושלמת" כפי שכתבה שי בחשבון האינסטגרם שלה.

הבוקר (ראשון) אשת הכדורגלן העסוקה פתחה את השבוע החדש בחיוך גדול ולא רק בזכות הניצחון של החצי השני שלה. כזכור, שי נחשבת לגורו של כושר ותזונה נכונה לאחר המייקאובר שעשתה בחייה לפני חמש שנים בעת שהמשפחה התגוררה בסין, מאז מקפידה על אימונים ולא מפספסת, גם לא בחגים! בחצי שנה האחרונה, הקורונה טרפה את הקלפים ולא איפשרה לשי לשמור על השגרה אליה היא רגילה, כך שהיא נאלצה לוותר על הדבר שהיא הכי אוהבת, לרוץ. היום היא חזרה ובענק "חזרתי לרוץ אחרי 5 חודשים ואין הרגשה מדהימה מזאת" כך כתבה מיס זהבי ל-107 אלף העוקבים שלה באינסטגרם.

אחרי תקופה מטורפת שכללה התעסקות בלתי פוסקת במותג בגדי הספורט שלה RUZE, אירוע השוד שחוותה עם ילדיה בביתם שבאמסטרדם, השקת חנות פופ אם בישראל, חופשות לוהטות בדובאי ומיקונוס והפקת יום הולדת מושקעת במיוחד לבעלה, שי חוזרת לשגרה והיא עושה את זה בגדול. ואם תהיתם לעצמכם איך בכל זאת הגזרה עדיין נותרה מושלמת, אמנם היא לא יכלה לרוץ אבל על התזונה היא מקפידה תמיד וגם על אימוני הפילאטיס לא ויתרה בתקופה העמוסה שחוותה.

שי זהבי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי