Sport1 Banner

רומנטיקה בכמויות: מירן בוזגלו תככב בפרומו חדש

מירן בוזגלו |

מדוע אשתו של מאור נבחרה, איפה נערכו הצילומים, מה היא תפרסם ואיזה ספרים היא ממליצה לקרוא? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

משפחת בוזגלו ממשיכה לספק כותרות. בזמן שאוהד ופאני מחכים בכיליון עיניים שתעלה העונה החדשה של "הישרדות VIP", נטליה ואלמוג מרימים אירוע ברית לבנם השלישי ריו ואסי ועדי בדיוק עוברים דירה, החצי השני של מאור בוזגלו מקבלת את מרכז הבמה. מירן בוזגלו נבחרה להיות הפנים של חודש "ימים של רומנטיקה" של YES, במהלכו תשדר החברה סרטים רומנטיים.

אשת הכדורגלן הצטלמה לפרומו בביתה שבראשון לציון. הסיבה לבחירה של "YES", כך נודע למדור: הזיהוי של מירן עם רומנטיקה. אימפריית האינסטגרם של מירן עומדת על 341 אלף עוקבים, ביניהם כמות נכבדת של נשים שאוהבות את ההמלצות של גברת בוזגלו. אם לא ידעתם, מירן היא גם תולעת ספרים והיא נוהגת להמליץ לעוקבים שלה על מגוון ספרים, בעיקר מהז'אנר הרומנטי. לאחרונה המליצה על "כלוב הזהב", "הלביאה הלוחמת" "נשבעת בדם" ועוד.

הספרים שהיא מפרסמת הם סולד אאוט בחנויות, כך שהיא הפכה למשפעינית בתחום ועל כן, כנראה, חברת "YES" בחרה בה. לאחרונה כיכבה משפחת בוזגלו כולה בפרסומת משותפת לאינטרנט המהיר של החברה וכעת הגיע תורה של אשתו של מאור לעשות זאת לבדה.

בזמן שהיא מצטלמת לפרומו, מאור וריי, בנם בן ה-9, הגיע הבוקר להצטלם לקמפיין הרשת של נעלי הריצה החדשות של חברת אדידס, כך שגם אותם נוכל לראות מככבים בפרסומת שתרוץ ברשתות החברתיות.

מירן בוזגלו על הסט
מירן בוזגלו על הסט | אלבום פרטי
מירן בוזגלו על הסט
מירן בוזגלו על הסט | אלבום פרטי
מאור בוזגלו עם בנו
מאור בוזגלו עם בנו | באדיבות אדידס
עוד באותו נושא: מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי