צפו: מדוע ערן זהבי כיכב בסטורי של מריו גצה?

ערן זהבי חוגג עם מריו גצה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

במהלך הטיסה של פ.ס.וו לדנמרק לקראת משחק הגומלין בליגת האלופות, אלוף העולם לשעבר התבדח על חשבון הישראלי: "אתה בסדר?", כתב ולא ציפה שכך יגיבו מיליוני העוקבים באינסטגרם

(גודל טקסט)

מערכת היחסים בין הצמד ערן זהבי ומריו גצה עולה שלב. לאחר שפ.ס.וו איינדהובן זכתה ביום שבת בסופר קאפ ההולנדי אחרי שהביסה 0:4 את האלופה ומחזיקת הגביע, אייאקס, הליגיונר שלנו כבר עושה את דרכו לדנמרק, שם ישחק מחר (שלישי) עם קבוצתו מול מיטיולן במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות אחרי 0:3 במפגש הראשון בין השתיים.

בדרך להרנינג, העיר בה יתקיים המפגש מחר (שלישי, החל מ-20:55 בספורט1), הישראלי הצחיק את מריו גצה עד כדי כך שהגרמני היה חייב לשתף בסטורי – לטובת 8 מיליון העוקבים שלו – את מה שקרה במטוס.

"אתה בסדר?", כתב גצה ותייג את זהבי בסרטון בו הקשר הישראלי נרדם על המושב כשהוא משתמש במסכה כדי לכסות את עיניו, "לא ידעתי שאנחנו צריכים לעטות את המסכה בצורה הזאת", הוסיף הגרמני.

צפו בגצה מתבדח על חשבון זהבי

זהבי בסך הכל רצה להשלים קצת שעות שינה, ובזמן שצפה בסדרה במהלך הטיסה באייפד שלו, הרגיש שנפלה עליו עייפות והחליט להניח את הראש לזמן מה. כמובן שהוא לא ידע שזה יהפוך להיות ההיילייט של חשבון האינסטגרם של חברו לקבוצה ואלוף העולם לשעבר, שהיה מאד משועשע מהסיטואציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי