עדיין לא כריסטיאנו רונאלדו, אבל ליאו מסי יכול לסמן וי נוסף

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי | OSEP LAGO/AFP via Getty Images

"מספר 10" רשם הישג נוסף גם בגזרת הרשתות החברתיות כשעקף את קים קרדשיאן, אבל יש לו עוד דרך ארוכה לעשות כדי להשתוות ל-CR7. זה הפער המטורף שיש ביניהם

(גודל טקסט)

ליאו מסי, אמן הכדורגל, הפנומן של ברצלונה שריגש את העולם כולו כשפרץ בבכי במסיבת העיתונאים בה נפרד מהמועדון אליו עבר בגיל 13 ובו שיחק עד היום, צפוי לחתום בפריז סן ז'רמן עוד היום (שלישי), אבל עד שהרגע הזה יגיע ונראה אותו עוזב סופית ורשמית את קטלוניה, מסי יכול לסמן וי על הישג נוסף בגזרת הרשתות החברתיות.

ההתרחשות סביבו בארבעת הימים האחרונים גרמה לחשבון האינסטגרם שלו להתפוצץ ולעקוף את אחת האושיות הגדולות בעולם – "מספר 10" עקף את קים קרדשיאן, מחלוצות האינסטגרם ומלכת הריאליטי של ארצות הברית שמחזיקה ב-242 מיליון עוקבים. הארגנטינאי עקף אותה בשלושה מיליון עוקבים והוא כעת התקבע במקום של כבוד מעליה ברשימה עם 245 מיליון עוקבים משלו. הכדורגלן היחיד בעולם שנמצא מעליו ברשימת הכי נעקבים ברשת החברתית הוא כריסטיאנו רונאלדו, שמשאיר לו ולכל העולם אבק עם מספר לא נורמלי של 324 מיליון עוקבים.

המדור בטוח שלאחר החתימה בפריז המספר של מסי יגיע מהר מאד לאזור ה-300 מיליון עוקבים. כמו על כר הדשא, רונאלדו ומסי שנחשבים לשני השחקנים הטובים בעולם, גם באינסטגרם עוקפים כל שחקן אפשרי במאות מיליוני עוקבים. לדוגמה, אחרי ניימאר, שנחשב גם הוא לאחד הכדורגלנים המפורסמים בעולם, עוקבים 157 מיליון משתמשים – פער של כמעט 100 מיליון ממסי וקרוב ל-200 מיליון מרונאלדו. מטורף.

ואם כבר טירוף, נזכיר שמסי וכריסטיאנו רונאלדו כלל לא עוקבים אחד אחרי השני באינסטגרם. ניימאר דווקא עוקב אחרי שניהם.

ליאו מסי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי