"בושה וחרפה": ערן זהבי הביע תמיכה בפוסט של "הצל"

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

הראפר פרסם פוסט העוסק ב-20 צעירים פלסטינים שתקפו מינית שלוש קטינות, ותהה מדוע רק שלושה מהם נעצרו: "זה לא מעניין כי הן דתיות מיהודה ושומרון וכנראה שזה מגיע להן בגלל הכיבוש". הכוכב ואשתו שי תמכו

(גודל טקסט)

ערבים פלסטינים השוהים בישראל באופן בלתי חוקי נעצרו ביום שני האחרון לאחר שנערות יהודיות מהשומרון הגישו תלונה כי השניים הטרידו אותן מינית. אחד הפעילים הימניים החזקים בישראל, יואב אליאסי הידוע בכינויו "הצל", כתב פוסט חריף בנושא אל מול 200 אלף העוקבים שלו באינסטגרם: "אתמול שלוש קטינות מהשומרון יצאו לשיט קיאקים בנחל שניר בצפון. לרוע המזל שלהן גם הגיעו באותו הזמן 3 אוטובוסים עם שבח"ים (שוהים בלתי חוקיים) מהשטחים. כשהם קלטו את הטרף הקל, הם החליטו לזרוק הערות מיניות לקטינות ואז תפסו ותקפו אותן מינית".

עוד הוסיף הראפר ותיאר את המקרה המזעזע: "הם החלו לנשק אותן, לחפון אותן ולגעת באיברים המוצנעים. הבנות לא ויתרו, נלחמו בהם והתקשרו למשטרה. כשהמשטרה הגיעה באומץ רב עלו הבנות לאוטובוסים והצביעו על התוקפים. הם הותקפו על ידי כ- 20 גברים אך רק שלושה נעצרו. הסיפור הזה לא מעניין את התקשורת. לא מעניין את הפמיניסטיות ולא מעניין את זנדברג לא את מיכאלי, מהסיבה הפשוטה שהקטינות הן דתיות מיהודה ושומרון וכנראה שזה מגיע להן בגלל עוולות הכיבוש". את הליגיונר שלנו בהולנד, ערן זהבי, המקרה דווקא מאד מעניין. זהבי הגיב לפוסט החריף של "הצל" וכתב: "בושה וחרפה".

האירוע המיני והלאומני הוא מסתבר תופעה שחוזרת על עצמה בשנים האחרונות, ועל פי הדיווחים, ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, דרש מהמשטרה למצות את הדין עם התוקפים ולשים סוף לתופעת הטרדת הבנות בנחלי הצפון. "הצל", כפי שכולם יודעים הוא "יהודי ישראלי וציוני גאה" שמעיד על עצמו כי הוא "נלחם בצביעות, אוהב את המדינה אבל זה לא אומר שיש בה צדק". לטענתו, במקרה הזה אין צדק והוא זכה לגיבוי משחקנה של פ.ס.וו. גם שי זהבי, אשתו של הקשר ההתקפי, הביעה את תמיכתה בפוסט בכך ששיתפה אותו בסטורי שלה אל מול 107 אלף העוקבים שלה. אולי משפחת זהבי תצליח להשפיע על חברי הכנסת בזכות הכוח הגדול שיש לה ברשתות החברתיות ובכלל.

ערן זהבי תומך בצל | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי