ארוסתו של יונתן כהן על ה"תקרית" עם הקהל: "זה נבע מלחץ"

יונתן כהן, רוני אדרי | פרטי

אחרי המעבר לפיזה, רוני אדרי נפתחה: "יש המון קשיים לצד הזוהר וההצלחה, יש לנו תחושת הוקרה כלפי מכבי תל אביב". בנוסף היא סיפרה על ההכנות לחתונה בשלט רחוק וההתאקלמות: "מקווים לעשות קידוש וחגים עם דור פרץ"

(גודל טקסט)

זהו, זה רשמי. יונתן כהן חתם אתמול (רביעי) בשורותיה של פיזה מסרייה ב' האיטלקית ובזאת הצטרף לדור פרץ, חברו משכבר הימים שמשחק בוונציה והפך ללגיונר השני שלנו בארץ המגף. אתמול התחוללה דרמה כאשר לכהן כבר הייתה טיסה מכורטסת מראש והיו צריכים להגיע אישורים סופיים שלא הגיעו עד לרגע האחרון. בהתראה של שעה וקצת, ארוסתו רוני אדרי נאלצה לארוז תוך דקות עבורו ולטוס עם המזוודות לשדה התעופה שם פגשה את בן הזוג שלה שהגיע ישירות מהאימון. השניים בקושי הספיקו לתת נשיקה ולהיפרד, והוא המריא לפיזה.

בזמן שהוא עשה את הבדיקות הרפואיות והספיק לחתום, רוני שלו מסיימת לארוז את דירתם שבצפון תל אביב ותצטרף אליו ממש בימים הקרובים. כזכור, אוהדי מכבי תל אביב כעסו מאד על הפוסט שכתב הקשר ההתקפי בדיוק לפני שבוע, שממנו עלתה בין היתר בקשתו ממכבי תל אביב להתקדם הלאה ולעבור ליעד חדש. "אני יכולה להבין כל רגש שעלה מהפוסט, כדורגל זה מקצוע אמוציונלי ויכול להיות שהיו טעויות בדרך אבל הם נבעו מלחץ ואמוציות" סיפרה רוני רגע אחרי החתימה של הארוס שלה. "אנחנו ערים לביקורות ומבינים מאד אבל אנחנו רוצים להגשים את עצמנו. הבית של יונתן תמיד יהיה מכבי תל אביב, אבל צריך להבין שמדובר בילד שרודף אחרי חלום הזמן שלו קצוב ואין מה לעשות. אני מתפללת שכשנחליט שהגיע הזמן לחזור נתקבל בזרועות פתוחות בבית שלנו". הוסיפה בהתרגשות.

כמה את מתרגשת לקראת הפרק החדש הזה בחיים? "אני מתרגשת מאד. אני יודעת שזה לא הולך להיות פשוט כי אני בן אדם מאד שורשי, כך שאני מבינה את ההשלכות של זה. אני יודעת שבשביל להצליח אתה צריך לקחת את עצמך צעד אחד קדימה כדי להגשים חלום. אני יודעת שלא היינו מצליחים לעשות את הצעד הזה בלי המשפחות שלנו הן העוגן שלנו ואנחנו כבר מחכים שיבואו לבקר אותנו".

רוני אדרי ויונתן כהן | פרטי

חשבת כבר על מה תעשי בזמן שתהיו שם? "ראשית כל, אני ארצה ללמוד איטלקית כי שפה זה מפתח. עוד לא הספקתי לעכל שיונתן המריא, עוד לא הספקתי לחשוב על עצמי יותר מדי, אבל אמשיך לעבוד בחברה של אבא שלי גם מעבר לים. חוץ מזה, אני חייבת לעשות הפרשות חלה בכל שישי אז המיקסר שלי יהיה צמוד אליי!"

העובדה שדור פרץ גם באיטליה בטוח משמחת אתכם: "בטח. דור ויונתן חברים ממש טובים. זו נסיעה של שלוש שעות מפיזה לונציה אבל אני מקווה שנוכל לעשות קידוש וחגים ביחד ונהיה המשפחה אחד של השני שם".

אשת הכדורגלן שלא מרבה להשמיע את קולה ברשתות החברתיות, חרגה ממנהגה ולרגל הרגע המרגש והחגיגי בו מי שעתיד להיות בעלה חתם בקבוצה בחו"ל והגשים חלום ילדות, כתבה ושיתפה את כל אשר על ליבה. "כל בוקר כשאני קמה, אני מבקשת ומתפללת שתהיה בריא ומאושר, ההצלחה תלויה בך ובזה שנמצא שם למעלה. לרוב אני מעדיפה להיות מאחורי הקלעים אבל לפעמים אני רוצה שידעו מה אני מרגישה. לבחור לעבור את מסע החיים עם שחקן כדורגל היא החלטה לא ממש פשוטה, צריך להבין שיש המון קשיים לצד הזוהר וההצלחה".

"החלום להגיע לשחק באירופה תמיד היה בינינו, מהיום שאנחנו מכירים ידעתי שלשם נגיע וכולם כבר צחקו עליי שכל קיץ אני מאיימת שהפעם אנחנו באמת עוזבים. מכבי בשבילנו הייתה ותהיה בית. בית ראוי, תומך, מקדם ומכיל. אני אוהדת מכבי מהיום שאני זוכרת את עצמי ואין מאושרת ממני שזכינו להיות חלק. לא יודעת אם מילים יוכלו להסביר את תחושת ההוקרה שיש לי ולנו כלפי מכבי תל אביב, גם אם השתמע אחרת. רגשות מעורבים תמיד מובילים לביקורות וזה בסדר, גם אם היו טעויות בדרך שנובעות מלחץ ואמוציות של ילד שרודף אחרי חלום. זו החלטה לא פשוטה, החלטה שדורשת הרבה אומץ ותעוזה ובעיקר שכלול סיכונים. ידענו שאנחנו חייבים לעשות את הצעד הזה, ידענו מה כרוך בצעד הזה ובכל זאת נלחמנו עבורו, גם כשידענו מה המחיר ושהוא לא קטן בכלל. התפללנו והתכוונו בכל הלב שזה יעבור חלק, אבל כמו שכולנו יודעים ולמדים, אנחנו מתכננים והוא? הוא מסדר בקצב שלו, בדיוק למה שנכון".

"לאף אחד זה לא הולך להיות קל. אנחנו לפני חתונה והכל יהיה בשלט רחוק, במיוחד עכשיו עם הקורונה. בפעם הבאה שאחזור לארץ בע"ה זה יהיה למסיבת רווקות שלי, כנראה שאת השמלה שלי אמא שלי תמדוד וחברות שלי ילכו לעצב את האולם. אבא שלי יצטרך להמשיך את העסק בלעדיי, ואמא שלי? נצטרך להכפיל את השיחות מ-20 ל-40 ביום. אמה תעלה לכיתה א' כשאסתכל בזום ואבכה, ודניאל, יולי ומיכל ימשיכו להסתלבט עליי, מרחוק לפחות. כדי להשיג מטרות, צריך לעשות ויתורים בדרך, כי הדרך למעלה רצופה באכזבות וניסיונות, אבל אתה תמיד יודע שניסית ואף פעם לא וויתרת על החלום. ולך, אהובי, אני מאחלת ומתפללת שתצליח ונוכל לעלות על דרך המלך. חוויה מאתגרת לפנינו וחשוב שכולם ידעו- לנצח ארצה לחזור לארץ, בשלב מסוים, אחרי הגשמת החלום ולהתקבל באהבה שקיבלנו עד עכשיו, אני יודעת שזה יקרה. אני מאחוריך לכל דבר, כל צעד וכל נשימה. תודה על הכל תמיד. בשם השם נעשה ונצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי