אסי בוזגלו התפוצץ על גולשת: "אני צריך להתנצל?"

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

כדורגלן העבר הגיב בכעס לעוקבת שכתבה לו ולאשתו עדי: "יש לכם הכל בחיים בזכות הפרסום המסריח". זוכה "הישרדות VIP" השיב: "חוצפנית, תראו מה זה רוע של אנשים"

(גודל טקסט)

הרבה זמן שלא סיפרנו לכם על השורד האחרון אסי בוזגלו, אבל הוא תמיד דואג להישאר בכותרות. אחרי השנה המטורפת בחייו, בה ניצח ב"הישרדות VIP", פתח סניף של "גולדה", הפך לאושיית אינסטגרם עם קרוב ל-300,000 עוקבים וכעת מצפה ביחד עם אשתו עדי בוזגלו לילד רביעי, אסי התעצבן בעקבות הודעה שאחת העוקבות שלחה לעדי והוא החליט לשתף את כל מעריציו ברשת החברתית. אסי ומשפחתו חזרו מחופשה באילת ולאחר הסטוריז שצילמה עדי מהמטוס של חברת "ישראייר", עוקבת מעט ממורמרת החליטה להגיב.

"כשאומרים מזל בחיים, מתכוונים לאנשים כמוכם שהכל בא להם בקלות. מהפרסום ועד הכסף וההצלחה, פתאום הכל זורם לכם בקלות בחיים. זה לא ייאמן. כמות כמו שלך ושל בעלך זה לא נתפס. עד לפני שנתיים לא ידעו על הקיום שלכם, היום יש לכם הכל בחיים בזכות הפרסום מסריח. ממש לא נתפס", כתבה העוקבת והשאירה את אסי ועדי המומים.

כדורגלן העבר כל כך התעצבן, שהוא החליט לתייג את אותה הבחורה, קרא לה "חוצפנית" לעיני מאות אלפי גולשים, פרק את אשר על ליבו וכתב: "תראו מה זה רוע של אנשים. זו הודעה שעדי קיבלה לפני שעתיים ואני שואל – למה?".

חמסה על המזל שלכם. אסי, עדי ואייר בוזגלו | אינסטגרם

בוזגלו המשיך: "תראו את כמות הרוע שאנשים מפיצים וכן, אני מרשה לעצמי להעלות אותה כי יש לה רק מה להתבייש, לא לי! את כל מה שעדי ואני השגנו זה בעבודה קשה. בחיים לא ישבנו בחיבוק ידיים ותמיד עבדנו מאז שאני זוכר את עצמי. בנוסף, תמיד ניסיתי ליצור ולייצר כי אני בחיים לא מוותר! אני שורד!!! אז אני צריך להתנצל על מי שאני היום? זה צרות עין או מה?".

המדור זוכר היטב את הדרך שעשה אסי עוד הרבה לפני שהוכתר לזוכה במשחק הטלוויזיה הקשוח. בואו נגיד שהוא עבר הרבה עד שהשיג את טייטל "השורד האחרון" ויהיה עדיף לכולנו להפיץ אהבת חינם ברשתות החברתיות, להן כוח אדיר בימינו.

ההודעה שהרגיזה את אסי בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי