בקרוב בבלומפילד: הכירו את הרכש החדש של מכבי תל אביב

כינר יוספי
כינר יוספי | מסך, אינסטגרם

היא בעלת תואר במדעי מעבדה רפואית, הכירה את בעלה באינסטגרם ובאה מבית של אוהדי קריית שמונה: "כשאמרתי להורים שלי ולאחי שאני יוצאת עם עדן, הם הכירו אותו והתלהבו". סיפורה של כינר יוסף, אשתו של שמיר

(גודל טקסט)

עדן שמיר אמור להוות בורג משמעותי בקישור של מכבי תל אביב, שאיבדה לא מעט מהנכסים שלה הקיץ. הקשר בן ה-26 החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל קריית תשמונה, שם הוא שיחק במשך שש שנים ובמקביל פגש את החצי השני שלו, כינר יוסף, שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-25.

בריאיון שהעניקה בעבר יוסף למגזין "שבע", היא סיפרה כי השניים הכירו ברשתות החברתיות. "אני לא פעילה ברשתות החברתיות, אבל הכרתי אותו בדיוק כשפתחתי אינסטגרם. הוא התחיל לעקוב אחריי, החזרתי לו עוקב, ומשם זה התגלגל. הוא פנה אליי, אבל אם תשאל אותו הוא יגיד שאני חתרתי לזה".

יוסף סיפרה על עצמה: "גדלתי בבית שמאוד אהב כדורגל, ההורים שלי ואחי אוהבים את הפועל קריית שמונה, עוד מהתקופה שלה בליגה הלאומית. כשאמרתי להם שאני יוצאת עם עדן, הם כבר הכירו אותו והתלהבו מאוד. כדורגל זה לא דבר חדש לי, אבל אין שספק שמאז שהכרתי את עדן אני יותר בעניינים.

כעת, אחרי שנה וחצי בבלגיה, עדן וכינר שבו לארץ ואחרי פרק ארוך בצפון וקצר בדרום, הגיע הזמן לעבור למרכז. לפני כחודשיים, כזכור, שמיר ויוספי הגיעו ארצה להתחתן באולמי "הינומה" אחרי שנה של אירוסן.

כינר, שהייתה סטודנטית למדעי מעבדה רפואית באוניברסיטאת בן גוריון בקדנציה של בעלה הטרי בבאר שבע, וכיום לומדת ביולוגיה באוניברסיטה הפתוחה בגלל המעבר לחו"ל, לא מאד פעילה ברשתות החברתיות, שם כאמור הכירה את החצי השני שלה לפני קרוב לחמש שנים. הרכש החדש ביציע ה- VIP של מכבי סיפרה למדור על התקופה האחרונה בחייה לצידו של שמיר ועל ההגעה לתל אביב: " ההתחלה בבלגיה הייתה קצת קשוחה בגלל שבדיוק התחילה הקורונה ובוטלו הטיסות ועדן היה בבלגיה ואני נשארתי כאן, אבל אחרי שהצלחתי להגיע לשם ולהתאקלם הייתה לי חוויה מדהימה ונהנתי. יחד עם זאת, אני שמחה לחזור לישראל אנחנו כבר מקבלים המון אהבה מהאוהדים של מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי