נטע אלחמיסטר שילמה, אבל מי אירגן את מסיבת יום ההולדת של רמי גרשון?

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

בלם מכבי חיפה חגג יום הולדת 33, ואמנם זוגתו הדוגמנית מימנה את המסיבה, בה נכחו בין היתר עומר אדם, נטע ברזילי וסאן מנחם, אך על ההפקה היו אחראים דווקא שני אנשים מפתיעים במיוחד. וגם: מה היה צבע העוגה?

(גודל טקסט)

אחרי עונה מטורפת בה הצליח לבוא לידי ביטוי לאחר שנים קשות של חוסר הצלחה ופציעות, שהסתיימה בצלחת אליפות נוצצת עם מכבי חיפה שלו, וכשהדוגמנית הכי שווה בישראל נמצאת לצידו, תגידו הרבה מזל טוב לרמי גרשון שחגג הסופש את יום הולדתו ה-33. בלמה של אלופת המדינה זכה לחגיגה חלומית שכללה מסיבת בריכה בקיבוץ תל יצחק עם כל החברים והחברות הכי קרובים ביניהם נטע ברזילי ועומר אדם, פינוקים בלי סוף, דיג'יי, אלכוהול, דוכן פיצות, בלונים, מלא יפייפיות ויפים לבושים בקולקציית בגדי הים של אשתו, ועוגה בדיוק בצבעים הנכונים- לבן וירוק שהסתיימה על הפרצוף של חתן השמחה.

אשתו של הכדורגלן, נטע אלחמיסטר, שידועה ביכולת ההפקה הגבוהה שלה, הפעם הייתה רק הארנק המשלם. על האירגונים וההפקה ברמה הגבוהה אחראיים ספיר אלחמיסטר, אחותה הצעירה של נטע והחבר הטוב, איתם דרור, שחשף בסטורי את הפרט שהוא וספיר אירגנו לרמי "את כל הדברים שהם הכי היו רוצים למסיבה שלהם, ונטע שילמה". הדוגמנית ומעצמת האינסטגרם הינהנה בראשה בחיוך ואישרה את העובדה, אבל אל תדאגו לאשת הכדורגלן עם הכי הרבה עוקבים בישראל. בטוח שהשם שלה הלך לפניה וגרם לה לקבל הנחות משמעותיות במחיר של כל האטרקציות. מחדר ההלבשה הירוק הגיע סאן מנחם, מלווה בארוסה שלו, עמית פיליפ.

נטע ורמי גדלו שניהם בעיר ראשון לציון והכירו דרך חברים משותפים לאחר מערכת היחסים הקודמת של הדוגמנית, שיצאה עם הזמר לירן דנינו עוד כשהייתה אנונימית. השניים יחד כבר קרוב לשבע שנים, כאשר את כל תקופתו של הבלם בבלגיה בילה לצידה של היפה שלו שהייתה מגיעה אליו לביקורים תכופים. בקיץ 2019 השניים נישאו תחת חופה וקידושין, מיסדו את הקשר והם נכון להיום נחשבים לזוג החזק בישראל שמשלב את עולם הדוגמנות והכדורגל. השנה התרגשנו לראות את אלחמיסטר מבקרת לראשונה בסמי עופר ומגיעה לעודד את החצי השני שלה במשחק ויש מצב גדול שהקארמה שלה תרמה לאליפות לנחות העונה בכרמל. שיהיה במזל, ואנחנו במדור מחכים לדור הבא מבית היוצר של נטע ורמי.

הבגד ים כתום, העוגה בצבע הנכון. | אינסטגרם
רמי גרשון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי