מה הקשר של כוכב "חתונה ממבט ראשון" לעומרי כספי וגל מקל?

שי יעקובוביץ', הדס שוורץ | לירון סער

שי יעקובוביץ', הכוכב החדש של תכנית הריאליטי הפופולרית, שיתף פעולה עם שני שחקני ה-NBA בעבר לפני שפצח בקריירת נדל"ן: "היו אומרים לי להפסיק לחלום, וזה הדבר הכי טוב שקרה לי". האם תצליחו לזהותם בתמונות?

(גודל טקסט)

מסתבר שחובבי הספורט בישראל אוהבים להיות מרותקים למסך לא רק מול משחקים וטורנירים גדולים, אלא גם מול תכנית הריאליטי הכי אהובה של קשת 12, "חתונה ממבט ראשון". כן כן, מסתבר שיותר ויותר גברים מתחברים לריאליטי שמחתנת בין שני בני זוג שלא נפגשו מעולם בבליינד דייט שהוא למעשה יום החתונה שלהם. אתמול (שבת) הזוג השישי שנחשף בעונה הרביעית של הריאליטי הם שי יעקובוביץ והדס שוורץ. הוא, יזם נדל"ן מצליח המתנשא לגובה של 1.92 סנטימטרים שחי על קו ישראל – מיאמי והיה בעברו שחקן כדורסל בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב.

יעקובוביץ' מעיד על עצמי כי הוא "גר איפה שהוא חלם, יוצא לחופשות בכל יעד בעולם שבא לו, אבל מה כל זה שווה אם אין לו אהבה?" וזו הסיבה שהגיע להשתתף בתוכנית שמנסה למצוא אהבה. היזם בן ה-32 שגדל בפתח תקווה שיחק בקבוצה בתור נער בן 14 עם שניים מהשמות הכי לוהטים בכדורסל הישראלי: עומרי כספי וגל מקל ששיחקו בליגה הטובה בעולם, בליגת ה-NBA.

"מהרגע שהתחלתי לשחק כדורסל הבנתי שאני רוצה לפרוץ גבולות. בגיל 14 הייתי עם גל מקל ועומרי כספי במכבי תל אביב. והחלטתי שאני הולך לשחק בקולג'. היו אומרים לי: "תפסיק לפנטז, תפסיק לחלום" וזה הדבר הכי טוב שקרה לי", כך סיפר יעקובוביץ' בפרק שחשף אותו כרווק השישי בתוכנית.

עומרי כספי, גל מקל, שי יעקובוביץ' | אלבום משפחתי

יעקובוביץ' עבר כאמור לשחק בליגת הקולג'ים בארה"ב ולבסוף פרש ופצח בקריירה בתחום הנדל"ן. "בשנה השנייה בקולג' התחלתי לעשות "פליפינג" לבתים: הייתי עושה צבע, ריצוף, מחליף חשמל מחליף גגות וחוזר לשיעור הבא עם כתמים של צבע על הידיים", סיפר על איך עבר מעולם הספורט לעולם הנדל"ן והוסיף: "את המיליון הראשון שלי עשיתי לפני גיל 30 בוא נאמר שאחרי גיל 30 אני לא צריך לעבוד יותר בחיים". המדור מפנטז גם הוא לעשות מיליון ראשון לפני גיל שלושים, ובינתיים מתרפק על תמונות העבר של יעקובוביץ מקבוצת הנוער בה שיחק לצד מקל וכספי. הרווק המבוקש נושא על חולצתו אתהמספר 15 ואילו כספי את המספר 13 ומקל את המספר 10.

המומחים בתוכנית שידכו לו את הדס, שנולדה מסיפור אהבה יוצא דופן לאמא ממוצא הונגרי מבית חרדי שהכירה גבר מגמביה שבאפריקה, אחרי שהכירו באוניברסיטת תל אביב. סיפור שמזכיר את הרקע המשפחתי של אשתו של גל מקל, דניאל סימס בתו של שחקן העבר והאגדה של מכבי, וילי סימס שהתחתן עם אריאלה, ילידת ישראל. סימס הגיע לארץ בעקבות האהבה. הוא פגש את אשתו בפעם הראשונה במשחקי המכביה בתחילת שנות ה-80, עלה לארץ ושילב את אהבתו לאריאלה, לימים אם שלושת ילדיו, לכדורסל. אם העתיד של שי והדס יראה ככה- הם במצב מעולה.

עומרי כספי, גל מקל, שי יעקובוביץ' | אלבום משפחתי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי