ג'ורג'ינה רודריגס יודעת? הצמד הכי לוהט ביובנטוס!

לאוהדי הביאנקונרי יש לא רק את כריסטיאנו רונאלדו, אלא גם את זוגתו הדוגמנית, אבל בשבת נפל דבר: ביציעים גילו את הצמד-חמד אליס קאמפלו ואניקי מולר, ש"הכניסו יופי קיצוני למועדון"

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, כנראה הייתה מתגרדת באי נוחות אם הייתה קוראת את הידיעה הבאה: אחרי משחק ההכנה לעונה בשבת בין יובנטוס לאטאלנטה, בו ניצחה הגברת הזקנה 1:3, האיטלקים דווקא לא משתגעים ממה שקרה על כר הדשא, אלא צמוד אליו, ביציעים.

צמד החברות הבלונדיניות שישבו ביציע ה-VIP, אליס קאמפלו, אשתו של אלברו מוראטה, ואניקי מולנר, בת הזוג של מתייס דה ליכט, הצטלמו יחד והצליחו לשבור את הרשת עם תמונה משותפת.

העוקבים השתגעו מהיופי שאיחד כוחות ולא הפסיקו 'לעקוץ' את ג'ורג'ינה של כריסטיאנו רונאלדו, שנשארה מחוץ לחגיגה. "ג'ורג'ינה חשבה שהיא אשת הכדורגלן היפה בקבוצה, אבל האיטלקיה וההולנדית זה רף אחר", "דה ליכט ומוראטה הכניסו יופי קיצוני למועדון", "ג'ורג'ינה צובעת לבלונד אחרי מה שהיא ראתה ביציע", אלו היו רק חלק מעשרות התגובות שעקצו את הדוגמנית הספרדייה. קאמפלו ומולנר, שתיהן דוגמניות מצליחות אחריהן עוקבים מיליונים וכעת מתברר שהן גם חברות טובות.

קמפאלו ואניקי | אינסטגרם
השתיים שמשגעות את יובנטוס. קמפאלו ואניקי ביציע תומכות בבעלים |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי