בושות: כוכב מנצ'סטר סיטי נתפס באפליקציית היכרויות כשהוא בזוגיות

סאשה אטווד | אינסטגרם

ג'ק גריליש, הכדורגלן הבריטי היקר בכל הזמנים, שוב בכותרות והפעם אין לו במה להתגאות: רגע אחרי ההפסד לטוטנהאם במחזור הפתיחה, הוא חיפש מישהו לבלות איתה בלונדון - ואנחנו לא מדברים על החברה סאשה אטווד

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על כוכבה הטרי של מנצ'סטר סיטי, ג'ק גריליש שהפך לבריטי היקר בהיסטוריה לאחר שנרכש ב-100 מיליון ליש"ט, הייתה בתחילת החודש כאשר ניצל את את ימי החופשה שלו כדי להירגע ולנוח בחופשת בטן גב בחופים הנודיסטים של קרואטיה עם בת הזוג הפצצה שלו, הדוגמנית סאשה אטווד.

קצת יותר משבועיים חלפו מאז והבוקר (שלישי) "הסאן" פרסם כי הכדורגלן נצפה באפליקציית ההיכרויות הגדולה והאהובה ביותר על ידי סלבריטאים בכל רחבי אירופה, וזה אחרי שביורו האחרון הוא וסאשה, אהבת נעוריו, חשפו את הקאמבק המפואר שלהם.

אנשי מערכת "הסאן" הבחינו כי לאחר ההפסד 1:0 לטוטנהאם ביום ראשון, הפרופיל של גריליש באפליקציית ההיכרויות 'Raya' היה פעיל. ולא סתם, הקשר ההתקפי כתב שהוא "במקור מברמינגהאם, מבקר כעת בלונדון" כשבפרופיל שלו באפליקציית ההיכרויות יש לינק ישיר לחשבון האינסטגרם הפרטי שלו אחריו עוקבים 3.7 מיליון עוקבים – כך שמדובר בו בודאות ולא בפרופיל פיקטיבי.

רק נזכיר שגריליש בן ה-25 שיחק באסטון וילה לפני המעבר שלו לסיטי בעסקה היסטורית בבריטניה, וביורו האחרון בזמן ששיחק במדים של אנגליה, סאשה בת הזוג שלו עודדה אותו מהיציע והגיעה לכל משחקי הנבחרת. חשוב לציין כי היא גם סיפרה שספגה במהלך אליפות אירופה למעלה ממאתיים איומים על חייה, כך שממש לא ברור מדוע החליט להיות פעיל באפליקציית ההיכרויות.

בעיתון נכתב כי מטעמי של גריליש נמסר ש"אנחנו לא מגיבים על עיניינים בנושא הזה, בין אם הם נכונים ובין אם לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי