אחרי המעבר לפריז: זו השכונה שמסי ואשתו רוצים לגור בה

אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי | צילום מסך: אינסטגרם

בהמלצתו של ניימאר שמתגורר גם הוא באזור, הפרעוש ואנטונלה מתלבטים בין מספר אחוזות יוקרתיות בבוגיבל - פרבר שצמוד לבירת צרפת ונחשב לעיירת האומנות של המדינה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כוכבה החדש של פריז סן ז'רמן, ליאו מסי, נהנה מדייט וזמן איכות עם אשתו אנטונלה רוקוזו, כשהשניים נראים מחוייכים מאוזן לאוזן מאז שנחתו בבירת צרפת. במקביל, זוג הארגנטינאים מחפש אחר הבית המושלם עבור שלושת בניהם טיאגו, מתאו וסירו לאחר שעזבו וילה מפוארת במיוחד בברצלונה, ומסתמן שהם מתלבטים בין מספר אחוזות יוקרתיות שנמצאות בבוגיבל, עיירת האומנות של צרפת.

אחרי שבועיים עמוסים שחווה בעקבות המעבר המפתיע שלו לפריז, מהרגע שנחת הוא ומשפחתו מתאכסנים באחד המלונות הנחשבים בעיר, בסוויטה שמחירה ללילה עומד על 17,000 יורו. אבל זה רק פתרון זמני. לפי "מונדו דפורטיבו" מסי ואנטונטלה כבר חזק בחיפושים אחרי בית החלומות הצרפתי שלהם והיעד שסימנו הוא כאמור בוגוביל. מדובר בפרבר צמוד לפריז עליו קיבלו המלצה חמה ממי שגר שם בעצמו ואוהב מאד את האזור, חברו לקבוצה ניימאר. בהשוואה לישראל – מדובר בסביון של צרפת, עם אחוזות בסדר גודל מטורף. השקט, הנוף הפסטורלי והקרבה למרכז פריז ולמתחם האימונים של פריז סן ז'רמן היו הסיבות להתעניינות של הפרעוש באזור הנחשב.

העיירה הציורית נחשבת לאזור מאוד פרטי וסגור וניימאר, שמתגורר שם כבר קרוב לשנתיים, ישר המליץ לחברו הקרוב לעבור לגור בסמיכות. מסי ואשתו מחפשים בית גדול, מרווח ובעיקר פרקטי, עם חצר ענקית בה יוכלו הבנים שלהם להתרוצץ, וכמובן שיהיו בו בריכת שחייה וחדר כושר פרטי. הפרעוש, ניימאר, אנחל די מריה, קיליאן אמבפה (אם לא יעזוב לריאל) ועוד שמות המרכיבים סוללה אדירה של כוכבים, הולכים להפציץ העונה ביחד על כר הדשא. רק חסר שכריסטיאנו רונאלדו יעבור גם הוא לפריז ונזכה לראות קבוצה יוצאת דופן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי