סערת ענק: אקס ברצלונה פרסם תמונה של החזה של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר
קיילי ג'נר | ANGELA WEISS / Contributor

אז זהו, שלא: ג'ונתן דוס סנטוס העלה תמונה סופר אינטימית מחדר המיטות והרעיד את הרשתות החברתיות, אך לאחר בירור מעמיק התברר כי לא מדובר בכוכבת העל אלא באמנדה טריביזאס. הפרטים והתיעוד

(גודל טקסט)

פדיחת ענק התרחשה אתמול (שלישי) בחשבון האינסטגרם של אקס ברצלונה. מדובר בג'ונתן דוס סנטוס, שחקן לוס אנג'לס גלקסי, שפרסם תמונה סופר חושפנית בפני כמעט שלושה מיליון אנשים. דוס סנטוס העלה סטורי שהיה באוויר כחמש דקות ובו סלפי שלו מתחבק עם קיילי ג'נר, כאשר החזה שלה הכוכבת חשוף לחלוטין!

ברשת החברתית השתגעו ולא הבינו איך יכול להיות שהכדורגלן מעלה תמונה, ועוד כזו חושפנית, לצד אחת הכוכבות הכי גדולות באצות הברית, שאחריה עוקבים לא פחות מ-260 מיליון אנשים באינסטגרם. התמונה, כפי שניתן לראות, מציגה רגע אינטימי במיוחד מחדר המיטות.

ג'ונתן דוס סנטוס התמונה ששברה את הרשת
ג'ונתן דוס סנטוס התמונה ששברה את הרשת | מסך, אינסטגרם

גם המדור שלנו היה בהלם, עד שהבין כי העוקבים טעו ובגדול. אמנם השחקן וכוכבת הריאליטי ומעצמת האיפור האמריקאית מתגוררים באותה העיר, אל איי, אך מדובר במישהי שפשוט ממש דומה למיס ג'נר. מתברר כי הדוגמנית אמנדה טריביזאס היא זו שצולמה עם דוס סנטוס והחזה שלה נחשף בסטורי. לאחר תחקיר מעמיק של עוקבים שהגיעו לפרופיל שלה והבינו שהיא יוצאת עם הקשר המקסיקני. אתם חייבים להודות שיש דימיון רציני בינה ובין קיילי.

כצפוי, התמונה התפשטה כמו אש בשדה קוצים ברשתות החברתיות ובוואטסאפ וגרמה לשניים למבוכה גדולה. בתמונה המקורית הפטמה של אמנדה חשופה, אך למזלה רוב גופי התקשורת שפרסמו אותה דאגו לצנזר. המדור רק חושב על סיטואציה בה אכן היה מדובר בקיילי ג'נר, ואיזו תביעה היה מקבל הכדורגלן. בכל מקרה, מומלץ להיזהר עם האצבע על המקלדת ולזכור היטב את סיפור דוס סנטוס שעשה פדיחה נוראית וגרם למבוכה גדולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי