כך הגיבה זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו להכחשה של קרלו אנצ'לוטי

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס וקרלו אנצ'לוטי | אינסטגרם

הציוץ בו מאמן ריאל מדריד הכחיש שרצה להחזיר את CR7 למדים הלבנים, זכה לתגובה מאוד יוצאת דופן מצדה של ג'ורג'ינה רודריגס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו הפך בימים האחרונים לשם חם בחלון ההעברות. נטען כי הוא הציע את עצמו למנצ'סטר סיטי, פריז סן ז'רמן תמיד נמצאת בתמונה ובספרד אפילו פורסם שקרלו אנצ'לוטי מעוניין בהחזרתו לריאל מדריד, אלא שההכחשה הראשונה בנושא CR7 הגיעה מכיוונו של המאמן האיטלקי של הבלאנקוס.

"כריסטיאנו הוא אגדת ריאל מדריד ויש לו את כל האהבה והכבוד שלי", צייץ בטוויטר קרלו אנצ'לוטי, "מעולם לא תכננתי לרכוש אותו". לקראת שעות הערב, הציוץ המדובר של אנצ'לוטי זכה לתגובה של לא אחרת מבת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס.

הספרדייה ומשפיענית הרשת, שאחריה עוקבים מיליונים ברשתות החברתיות, אף פעם לא מביעה את אשר על לבה בתגובות ברשתות החברתיות, אך הפעם היא חרגה ממנהגה. הצמודה של הפורטוגלי כתבה "jajajaja" והוסיפה אייקונים של פרצופים בוכים מצחוק כתגובה לפוסט יוצא הדופן של המאמן.

ג'ורג'ינה רודריגס מגיבה להכחשת קרלו אנצ'לוטי | צילום מסך

רודריגס זכתה לעשרות אלפי לייקים ותגובות מהעוקבים, כאשר רבים הצטערו מאד על כך שרונאלדו ככל הנראה לא ילבש שוב את המדים הלבנים ואחרים האשימו את ג'ורג'ינה בצחוק שלה ובזלזול בדבריו של אנצ'לוטי, אבל לה זה לא הזיז. היא רצתה להביע עד כמה הצחיקה אותה ההכחשה של אנצ'לוטי על רצונו לצרף את CR7.

מי שפרסם את הדיווח הראשוני על כך שאנצ'לוטי מעוניין להשיב את כריסטיאנו רונאלדו לבירת ספרד הוא העיתוני אדו אגירה, שהוא חבר קרוב של כריסטיאנו וג'ורג'ינה ולאחרונה אף בילה איתם על היאכטה המפוארת שלהם. לכן, אפשר להעריך שג'ורג'ינה יודעת למה הצחיקה אותה ההכחשה של אנצ'לוטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי