מרגש: שחקן בליגת העל כרע ברך באמצע הופעה של משה פרץ

משה פרץ, ירדן גוזלן
משה פרץ, ירדן גוזלן | אור גפן

שובל גוזלן, גיסו של הזמר, הציע למאיה גולדמן להיות שלו לעולמים. לירון שרון עם הפרטים והתיעוד

(גודל טקסט)

אחד הרגעים המרגשים ביותר הוא כאשר גבר כורע ברך ומציע לבחירת לבו להינשא לו. חלוץ הפועל חדרה, שובל גוזלן, כרע אתמול (שלישי) ברך וביקש ממאיה גולדמן שלו להיות שלו לעולמים. הכדורגלן שלף את הטבעת בעיצומה של הופעה של לא אחר מהגיס שלו, הזמר משה פרץ.

פרץ נשוי לירדן, אחותו הגדולה של גוזלן ומה יותר טוב מלתכנן מראש עם בן משפחה ולהפציץ בהצעה מקורית. גוזלן הצליח להמם את מאיה שלו שנראתה מופתעת ברגע בו הזמר פנה לבן הזוג שלה ושאל אותו בנונשלנטיות: "תציע כבר, לא רוצה להציע?", גוזלן השיב: "רוצה". פרץ בא לשלוף טבעת מאצבעו ואמר לגיסו: "קח טבעת", גוזלן השיב "יש לי פה". פרץ משך את מאיה אל מול אלפי הצופים והחלוץ שלה כרע ברך. היא כמובן רעדה מרוב התרגשות. "ברור שכן", השיבה.

הזוג המאושר חגג אל תוך הלילה את הרגע אותו לא ישכח לעולם. מאיה שיתפה את עשרות אלפי העוקבים שלה בכך שהיא פשוט לא מצליחה לעכל את העובדה שהיא מאורסת. בנוסף, שיתפה סטורי ובו כתבה: "כל המשפחה והחברות הכי טובות שלי ישבו למעלה בקהל, ולא ידעתי שהם נמצאים איתנו". על גבי וידאו של התגובה הנרגשת של אביה רגע אחרי ההצעה. המדור אהב את שיתוף הפעולה בין הזמר לכדורגלן ושולח ברכת מזל טוב חמה לזוג המאושר..

שובל גוזלן, מאיה גולדמן
שובל גוזלן, מאיה גולדמן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי