אוואט יצא להגנתו של דאבור: "זה בדיוק מה שעשו פעם לאנשי ימין"

דודו אוואט, מואנס דאבור
דודו אוואט, מואנס דאבור | לירון מולדובן

שוער העבר התייחס בטוויטר לסאגת זימונו של החלוץ לסגל נבחרת ישראל: "אל תנסו להשפיל אותו מול כל המדינה. זה מסוכן"

(גודל טקסט)

שוער נבחרת ישראל בעבר דודו אוואט יצא הבוקר (רביעי) להגנתו של מונס דאבור, שכזכור לא זומן לסגל הנבחרת בזימונים הקודמים לאחר הפוסט שפירסם בעת מבצע שומר החומות. כדי לקבל זימון לשלושת המשחקים הקרובים, החלוץ יתבקש להבהיר לחבריו לנבחרת מה הוא רצה לומר באותו פוסט שעורר הדים רבים וביקורות ציבורית חריפה. אוואט לא אהב זאת והגיב בטוויטר.

אוואט, שמזוהה עם הימין, טען כי "מה שעושים עכשיו לדאבור זה בדיוק מה שעשו פעם לאנשי ימין. תשתוק ואל תגיד את מה שיושב לך על הלב. הלו, הימים האלה נגמרו, תתעוררו שם בהתדרות (הטעות במקור) לכדורגל. גם אם אני לא מסכים עם כלום ממה שדאבור חושב, הוא לא צריך סדרת חינוך ואל תנסו להשפיל מול כל המדינה. זה מסוכן. גם שחקן יכול להגיד את דעתו!".

כפי שפירסמנו אתמול, מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר רוצה את דאבור בסגל שלו לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק. רוטנשטיינר הבהיר בפגישה עם צמרת ההתאחדות שעד כמה שידוע לו, דאבור כן רוצה להיות בסגל אחרי שנעדר מהזימון האחרון בשל סערת הפוסט, אבל כיוון שהוא לא היה שלם ב-100 אחוז שדאבור מרגיש נוח לחזור, סוכם כי ישוחחו גורמים בכירים בהתאחדות ובנבחרת עם דאבור ואם הם ישמעו ממנו שהוא רוצה לחזור, שלם עם המהלך ומרגיש מחויב לנבחרת ישראל – הוא יקבל זימון שיפורסם רשמית ביום שישי.

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי