הפרחים למסי: האינסטגרם של אשתו של פרדראג ראיקוביץ' קרס

פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ'
פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ' | דני מרון

לאחר ששוער ריימס צילם את בנו עם הפרעוש בסיום הופעת הבכורה שלו וניצחונה של פריז סן ז'רמן, אנה מיהרה לפרסם את התמונה המדוברת ברשת החברתית ושברה כל שיא אפשרי. תלמדו, כך עושים את זה נכון

(גודל טקסט)

אנה ראיקוביץ' זיהתה הזדמנות, ניצלה אותה ושברה את הרשת לחתיכות. אשתו של פרדראג, שוער ריימס בהווה ואקס מכבי תל אביב, העלתה לאינסטגרם תמונה שניפצה לרסיסים את השיא הקודם שלה שעמד על כ-20 אלף לייקים וגרפה לא פחות מ-113 אלף לייקים וכ-1,500 תגובות. טירוף מוחלט.

רבות דובר ביממה האחרונה על כך שראיקוביץ' ביקש מליאו מסי להצטלם עם בנו בסיום הופעת הבכורה שלו וההפסד של ריימס 2:0 לפריז סן ז'רמן, אך המדור סבור כי מאחורי המהלך המבריק עמדה לא אחרת מאשר אנה, שחשבה כיצד להגדיל את כמות העוקבים ועשתה את זה בגדול.

הבקשה של ראיקוביץ' ממסי כמובן סחטה לא מעט תגובות ברשתות החברתיות, כשרבים ציינו כיצד "אפילו שחקני ריימס היריבה ביקשו להצטלם עם מסי". בזמן שאנה העלתה את התמונה עצמה וכתבה "תודה לך ליאו" והשוער שלה "הסתפק" בפרסום תמונת משחק שגרתית שלו ללא אף כוכב של פריז סן ז'רמן, ברחבי העולם לגלגו על הבקשה של אקס מכבי תל אביבי ליריבו, אך כמובן יכלו להבין אותה. "לא בכל יום אתה פוגש חייזר", כתב העיתונאי טנקרדי פאלרמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי