החתונה שנדחתה והבת שכבר מדגמנת: הצצה לחייו הפרטיים של קוואס

ברנדלי קוואס, פרשיס ליליס
ברנדלי קוואס, פרשיס ליליס | מסך, אינסטגרם

הצעת נישואים מטורפת, האירוע שעדיין לא יצא לפועל, הברכה של ארוסתו באינסטגרם לרגל החתימה והילדה שהפכה לסנסציה בהולנד על אף גילה הצעיר. לירון שרון עורכת לכם היכרות עם הרכש של מכבי ת"א

(גודל טקסט)

הרכש החדש של מכבי תל אביב, ברנדלי קוואס, חתם אתמול בשורותיה ובמועדון נרגשים מהגעתו של שחקן החיזוק שיכול לשחק במגוון תפקידים בקישור ובהתקפה וינסה לסייע לצהובים להחזיר את צלחת האליפות. מי שתתמוך בהולנדי בארץ היא החצי השני שלו, פרשיס ליליס.

ארוסתו מגיע גם היא מהורן, שם נולד הכדורגלן שצמוד חזק למפיקת אירועים בת 28 שנרגשת מהחוויה החדשה של בעלה. "הרפתקאה חדשה! גאה בך אהובי. בכל צעד שאתה לוקח בחיים, תזכור שאני מאחורייך, תמיד שם איתך", כך כתבה בחשבון האינסטגרם. למרות התמיכה, ההולנדית ובתם בת השלוש עדיין מתגוררות בדובאי, שם גם החלה פיית' (אמונה) את שנת הלימודים.

קוואס ופרשיס שלו מאורסים כבר קרוב לשנתיים, מאז דצמבר 2019, רגע לפני שנגיף הקורונה התפרץ ושינה את העולם. הצעת הנישואים הייתה רומנטית במיוחד – על חוף הים בדובאי, שם הכדורגלן השקיע לא רק בטבעת, בפרחים, נרות ומוזיקת רקע, אלא גם בזיקוקי דינור ששטפו את השמיים ברגע שהיפה שלו אמרה לו "כן".

השניים עדיין לא התחתנו בשל השתוללות הנגיף, אך האירוע צפוי להתקיים בהמשך השנה בהולנד, עם המשפחות והחברים הטובים. בינתיים נספר לכם שביתם פיית', בעלת חשבון אינסטגרם משל עצמה שאמה מנהלת, מטפחת קריירת דוגמנות ואפילו הספיקה להופיע במגזינים הכי נחשבים בהולנד. עד שהשתיים יחברו לרכש החדש של מכבי בתל אביב, קבלו טעימה מהחיים האישיים של קוואס והיפות שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי