Sport1 Banner

נחשף: למה לגבי קניקובסקי אין חשבון אינסטגרם?

גבי ודנה קניקובסקי
גבי ודנה קניקובסקי | מכבי תל אביב

הרכש הנוצץ של מכבי תל אביב לא מאמין ברשתות חברתיות: "פרסום מעולם לא עניין אותו, הוא תמיד יעדיף לפתוח ספר תורה". וגם: הזוגיות המיוחדת שלו ושל דנה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נשמו אתמול (שלישי) לרווחה לאחר שסגרו רשמית את עסקת גבי קניקובסקי, שכידוע חתם לשלוש שנים ואמור לסייע לקבוצה להחזיר את האליפות. קניקובסקי הוא "תלמד ישיבה בעל אופי דתי שאינו מאמין ברשתות חברתיות", כך מעידים חבריו הקרובים וחושפים את הסיבה לכך שהאוהדים הצהובים לא הצליחו למצוא את הקשר החדש שלהם באינסטגרם.

"גבי לא מוצא עניין באינסטגרם, הוא גם לא רואה טלוויזיה, הוא תמיד יעדיף לפתוח ספר תורה", מספר ספיר מרום, סוכנו של קניקובסקי וחברו הקרוב שנהג ללכת איתו בילדות למשחקים. "גבי קנאי לחייו הפרטיים, השקט חשוב לו, פרסום מעולם לא מעניין אותו, זה לא מדבר אליו".

עוד סיפר סוכן השחקנים לספורט1 כי הדבר החשוב ביותר בעולם עבור הקשר הוא אשתו דנה. השניים, שהתחתנו לפני שנתיים, החלו את הזוגיות ביניהם עוד כשהיו תלמידי חטיבת ביניים בגיל 14. דנה היא החברה הראשונה של קניקובסקי, פרט שמתכתב מושלם עם האופי הצנוע שלו.

"גבי מתעסק נטו בכדורגל, כי זו האהבה שלו והפרנסה. מעבר לזה הוא בחור מאד דתי ככה שהפרסום וכל מה שמסביב ממש לא מדבר אליו", מבהיר מרום. אנחנו במדור בטוחים שקניקובסקי ימשיך להראות ניצוצות במדים של מכבי תל אביב, עם או בלי נוכחות ברשתות החברתיות.

גבי קניקובסקי, ספיר מרום
גבי קניקובסקי, ספיר מרום | מכבי תל אביב
עוד באותו נושא: גבי קניקובסקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי