איפה בילה שגיא מוקי לפני שנדבק בקורונה?

שגיא מוקי
שגיא מוקי | דני מרון

הג'ודוקא בישר לכולנו כי נמצא מאומת לנגיף והמליץ לכולם למהר לקבל את החיסון השלישי, אבל מסתבר שעוד קודם לכן לא מעט אנשים נחשפו אליו באירוע המוני

(גודל טקסט)

אחרי ששגיא מוקי, זוכה מדליית הארד הקבוצתית בג'ודו במשחקים האולימפיים בטוקיו, הודיע אתמל (רביעי) כי נדבק בקורונה וקרא לכול מי שבא איתו במגע בימים האחרונים ללכת להיבדק, מתברר שללא מעט אנשים כדאי להיבדק ולשמור על סביבתם הקרובה.

ערב לפני הבשורות המצערות, השיק הזמר רותם כהן בקיסריה את המופע החדש שלו – ומי שבלט במיוחד בין המפרגנים היה מוקי. הספורטאי האולימפי בן ה-29 הגיע עם חבריו, בהחלט רקד לכל אורך המופע וגם זכה לצפות מקרוב בדוגמנית עומר נודלמן שעלתה לבמה בהפתעה בשיר "מונה", שכידוע היא כוכבת הקליפ שלו. נודלמן הלהיבה את הג'ודוקא ואת הקהל כולו בריקודים. לאחר מכן, גם בוגרת האח הגדול והאוהדת השרופה של מכבי תל אביב, גל גברעם ובן זוגה תום חיימוב הצטרפו לנודלמן ועלו לבמה.

צפו בשגיא מוקי מבלה בהופעה

שלל סלבס הגיעו להנות מהמופע לצידו של האלוף האולימפי, בין היתר חביבת המדור, השורדת והאקסית של שלומי אזולאי, מעיין אשכנזי, שמתרגשת מאד לקראת עלייתה של העונה החדשה של "הישרדות VIP" הצפויה להיות משודרת ברשת לאחר החגים.

אנחנו במדור נאחל החלמה מהירה למוקי שמפציר בעשרות אלפי עוקביו "לגשת לקבל את החיסון השלישי".

שגיא מוקי | אור גפן
רק נציין שגם מעיין אשכנזי וגם שגיא מוקי רווקים | אור גפן
חיימוב, גברעם ונודלמן | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי