יחידי סגולה: 57 ברי המזל שרונאלדו עוקב אחריהם בטוויטר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Stephen McCarthy / Contributor

זמרים, טניסאים וכדורגלנים: באנגליה ממשיכים לעסוק בהרחבה ברכש החדש של מנצ'סטר יונייטד והפעם - רשימת הנעקבים האקסקלוסיבית של הפנומן ברשת החברתית. מי השניים שבולטים מאוד בהיעדרם?

(גודל טקסט)

באנגליה ממשיכים לעסוק בהרחבה בכל דבר שקשור לכריסטיאנו רונאלדו שנמכר מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד ובכך השלים קאמבק מפואר שמטריף לחלוטין את מדורי הרכילות הממלכה.

ב"סאן" בדקו וגילו כי מגיש הטלוויזיה הבריטי פירס מורגן הוא אחד מבין 57 ברי מזל שרונאלדו עוקב אחריהם בטוויטר, שם עוקבים אחריו קרוב למאה מיליון אנשים. הכוכב עוקב אחרי ספורטאים כמו מייק טייסון, שחקן הכדורסל לשעבר דווין וויד וגולש הסנובורד שון וויט. גם לאמר אודום, מארק סאנצ'ז, פלויד מייוות'ר ואודל בקהאם ג'וניור נמצאים בין עוקביו המצייצים של הפורטוגלי.

בין נעקביו של רונאלדו אפשר למצוא חברים לחדר ההלבשה שרכש עם השנים, כשמי שבלטו בנוכחותם הם ריו פרדיננד, חאמס רודריגס, רדאמל פלקאו, קאקה, נאני, צ'אבי אלונסו ואלברו ארבלואה. מי שבולטים בהיעדרם הם חבריו לשעבר מריאל מדריד – קארים בנזמה וסרחיו ראמוס.

מי שבאופן מפתיע עדיין לא נמצאת ברשימת המעקב של רונאלדו היא קבוצתו, מנצ'סטר יונייטד. האקסית, יובנטוס, עדיין ברשימת המעקב של שיאן השערים הבינלאומיים בכל הזמנים. ברשימה אפשר למצוא גם את הטניסאים הבכירים רפאל נדאג ונובאק ג'וקוביץ' (פדרר, עמך הסליחה).

בגזרת הסלבס, אפשר למצוא שמותת נוצצים כמו ג'סטין ביבר, ג'ניפר לופז, אנריקה איגלסיאס, ליידי גאגא וריהאנה שמייצגים את עולם המוזיקה ברשימה האקסקלוסיבית של הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי