הצהרת כוונות: המחווה המרגשת של קורטואה לישראלית שלו

טיבו קורטואה, מישל גרציג
טיבו קורטואה, מישל גרציג | Photonews / Contributor

שוער נבחרת בלגיה יעלה למשחק הקרוב של "השדים האדומים" כאשר שמה של מישל גרציג יופיע על הנעליים שלו. איך היא הגיבה למחווה ומה הזוגיות עושה לחשבון האינסטגרם שלה? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משבועיים סיפרנו לכם רשמית על הזוג השני ב"לה ליגה" בו יש נציגה ישראלית – טיבו קורטואה מריאל מדריד ומישל גרציג, שפשוט מסרבים לרדת מהכותרות. הבלגי והישראלית "יצאו מהארון" וחשפו את הזוגיות הטרייה שלהם אחרי פוסט בו השוער כתב על גבי תמונה משותפת שלהם כי מישל היא אהבת חייו. מאז היא כבר הספיקה להגיע איתו לטקס חתימת החוזה שהתקיים במשרדי ריאל במדריד, בו הבלגי האריך את חוזהו אצל הבלאנקוס עד שנת 2026.

כנראה המחמאות שקיבל בעקבות ההופעה של הדוגמנית המהממת גרמו לקורטואה לעשות מחווה נחמדה למישל. הערב תפגוש נבחרת בלגיה את נבחרת אסטוניה במסגרת מוקדמות המונדיאל וכשהשוער יעמוד בין הקורות, מישל תהיה קרובה אליו מתמיד. שוער נבחרת בלגיה שיתף תמונה של נעלי המשחק שלו שמוכנות לקראת ההתמודדות, כשעל נעל אחת רקומים שמותיהם של שני ילדיו, אדריאנה וניקולס, ואילו על הנעל השנייה רקום שמה של מישל.

היפייפיה הישראלית נרגשת מהמחווה של בן הזוג שלה קבל עם וכמעט שמונה מיליון עוקבים באינסטגרם, שיתפה את התמונה בה תוייגה, הוסיפה לב וכתבה: "יאללה השדים האדומים!". בזמן שהכדורגלן ממשיך לשפר את העברית שלו, מישל נמצאת באמסטרדם, מצטלמת למותג הלבשה תחתונה מקומי וממשיכה לצבור לעצמה קהל עוקבים אדוק כשהיא כבר הגיעה ל-240 אלף עוקבים באינסטגרם. אנחנו במדור בטוחים שהשם שלה על הנעליים יביא לקורטואה את המזל.

מישל חרוטה על הנעליים של קורטואה
מישל חרוטה על הנעליים של קורטואה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי