Sport1 Banner

"רונאלדו חסם אותי באינסטגרם אחרי ששכבנו, הוא יזרוק גם את ג'ורג'ינה"

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | HELDER SANTOS/AFP via Getty Images

דוגמנית בשם נטשה רודריגס טוענת שהכוכב של מנצ'סטר יונייטד השתמש בה ומזהירה את זוגתו הנוכחית: "הוא אמר לי שהוא אוהב לנשק ישבנים וביקש סודיות מוחלטת. לא האמנתי שאני בדירה שלו"

(גודל טקסט)

אתרי הרכילות בממלכה ממשיכים לעסוק בהרחבה בחייו הפרטיים של כריסטיאנו רונאלדו, שכזכור חזר לשורות מנצ'סטר יונייטד. הפעם בכותרות: דוגמנית בשם נטשה רודריגס טוענת כי יצאה עם הכוכב ומזהירה את בת הזוג הנוכחית שלו, ג'ורג'ינה רודריגס. "אל תורידי ממנו את העיניים במנצ'סטר, אחרת הוא יזרוק אותך כמו שהוא זרק אותי"", סיפרה בריאיון ל"סאן".

נטשה מספרת שלקח לה ארבע שנים להתגבר על סיפור האהבה המסעיר שחוותה עם רונאלדו, לאחר שלטענתה הכוכב פשוט מחק אותה מחייו. כוכבת הריאליטי בת ה-25 טוענת שקיבלה הודעות סודיות מ-CR7 במשך חודשיים, עד שהצליח "להשיג" אותה. הקשר ביניהם ארך מספר חודשים, ממש לפני ההיכרות שלו עם בת הזוג הנוכחית שלו. נטשה המשיכה: "כריסטיאנו זרק אותי כמו כלום והוא יכול לעשות בדיוק את אותו הדבר גם לג'ורג'ינה. שחקני כדורגל מפורסמים מקבלים המון תשומת לב מנשים יפות שעושות הכל כדי להשיג אותם. זה יהיה אותו דבר במנצ'סטר כמו שזה היה בכל אירופה", התעקשה האקסית (לכאורה) הפגועה של הפנומן.

"כריסטיאנו הוא מציאה וג'ורג'ינה חייבת לפקוח עין עליו, אחרת העתיד שלה ייפגע", הוסיפה וסיפרה מה בדיוק קרה ביניהם: "נפגעתי מהדרך שבה הוא זרק אותי. הוא חסם אותי באינסטגרם אחרי ששכבנו, עד היום כואב לי. תמיד ארגיש שהיו את החיים שלי לפני שהכרתי אותו, ואת אלו שאחרי. זה יכול היה להסתיים אחרת, גם אם לא היינו בני זוג בסוף, אבל זאת לא הדרך".

עוד סיפרה הדוגמנית כי הכירה את רונאלדו בשנת 2015,ממש לאח שהוא נפקד מאירינה שייק וקצת לפני שפגש את ג'ורג'ינה שלו במדריד.נטשה חשפה כי הפורטוגלי שלח לה הודעות נלהבות בהן שיבח את "הישבן המהמם" שלה וביקש לראות אותו במציאות. בהודעות ששלח לה הוא כתב: "ששמרי על סודיות מוחלטת בבקשה". היא שלחה לו בתגובה וידאו שהיא עושה טוורקינג והוא השתגע מהגזרה ומגילה (21). "מעולה, את לגמרי 'חדשה' עם גוף נהדר", השיב.

הם המשיכו להתכתב והוא ביקש עוד ועוד תמונות של הישבן שלה ואמר: "אל תהיי מובכת. אני אוהבת לנשק ישבנים". לאחר מכן נפגשו בדירה שלו שבליסבון ונטשה מספרת שהיא לא האמינה שהיא נכנסת לדירה של כריסטיאנו רונאלדו. עוד סיפרה כי "הוא היה מתוק ונחמד ואמר לי להתנהג כאילו אני בבית. נתן לי הרגשה טובה. מזגתי לעצמי מיץ הורדתי את המכנסיים והראתי לו את הישבן שלי. הוא חבט בו ואמר שהוא אוהב אותו".

נטשה התפרסמה לאחר שחשפה את הקשר עם הכדורגלן המפורסם והפכה לכוכבת ריאליטי. לטענתה, רונאלדו סימס לה את ההודעה הבאה לאחר שהם קיימו יחסי מין: "נהניתי. נתראה שוב יום אחד. שמרי על סודיות בבקשה,. שיקות". מאז, לטענתה, רונאלדו חסם אותה בכל מדיה אפשרית.

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Stephen McCarthy / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי