Sport1 Banner

"אל תתגאי בבורות שלך": אנדי רם תקף את כוכבת הרשת

אנדי רם. יבצע מהפך בענף?
אנדי רם | Gettyimages

מאיה ורטהיימר כתבה בסטורי על אגדת הטניס וחבריו לריאליטי: "זה לא סתם ערסים, זה גולסטאר". ספורטאי העבר נעלב והתקומם על כך, אך השחקנית והאושייה התנצלה והבהירה: "הומור זו הדרך שלי להתבטא. כשמישהו נפגע - זה עבר את הגבול"

(גודל טקסט)

כשהטניסאי הישראלי האגדי, אנדי רם, הגיע לטקס פרסי נבחרי השנה של "ישראל בידור", הוא לא ציפה לסיים אותו כל כך המום שהוא נאלץ לשתף את עשרות אלפי עוקביו בחוויה שעברה עליו. שחקן העבר העלה אתמול (ראשון) פוסט ובו תקף את השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר על גבי תמונה מאותו הטקס, בה הוא נראה מחובק עם חבריו לתוכנית הריאליטי "גולסטאר" – יחד עם המאמן וכדורגלן העבר שייע פייגנבוים, הזמר רון שובל, כוכב הילדים לאון שניידרובסקי ופרשן הספורט רז זהבי. יחד הם זכו בקטגוריית "סדרת הדוקו-ריאליטי הכי טובה לשנת 2021".

"רשימת ההישגים המכובדת לא הספיקה למאיה ורטהיימר, שראתה אותנו מצטלמים ומיהרה לכתוב בסטורי שלה: 'בהתחלה הייתי בטוחה שנכנסתי לפאנג'ויה ואז הבנתי שזה לא סתם ערסים, זה גולסטאר'", כתב רם בפוסט ששיתף בפני העוקבים שלו. "אין מעליב, מקומם, מתנשא כזה. אל תתייגו אנשים לפי מה שהם נראים לכם, אל תחשבו שאתם יודעים הכל ויותר חמור, אל תתגאו בבורות שלכם מול עשרות אלפי עוקבים", כך סיכם את הדברים וזכה לשלל תגובות תומכות.

ורטהיימר, שנמצאת רגע לפני מעבר לניו יורק ביחד עם בעלה, הקונסול החדש אסף זמיר, הגיעה לאירוע שהתקיים ביום שישי האחרון, זכתה בפרס על הסטורי המעניין של השנה וכיאה לאחת כזו תיעדה כל רגע מהאירוע. בתגובה לטענותיו של רם, היא העלתה סטורי ובו הבהירה: "אני קומיקאית, אני שחקנית, הומור וציניות זו הדרך שלי להתבטא ולפעמים אני גם עוברת גבול. מתי זה קורה? כשמישהו נפגע". היא חתמה את הכתוב עם האמירה שלא הייתה לה כוונה לפגוע ושהיא מבקשת סליחה. סוף טוב – הכל טוב.

"הכל באהבה והומור". ורטהיימר מתנצלת | אינסטגרם, צילום מסך
עוד באותו נושא: אנדי רם, גולסטאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי