"שתיתי וודקה והסנפתי קוקאין כל בוקר, למזלי לא הצלחתי להתאבד"

קוקאין, אילוסטרציה
קוקאין, אילוסטרציה | ullstein bild / Contributor

קלאוס לונדקבאם שרשם 290 הופעות פרמיירליג במדי סאות'המפטון חשף התמכרויות קשות ודיכאון כבד: "לא הבנתי איך הפכתי מאגדת כדורגל לבן אדם הרוס ואבוד. תקשיבו לאנשים שאוהבים אתכם"

(גודל טקסט)

"במשך כתשעה חודשים שתיתי כל בוקר ליטר וודקה/ הלכתי לאיבוד, לא ראיתי אור, הגעתי למצב שאני ממש חסר תקווה". הדובר הוא קלאוס לונדקבאם, כוכב סאות'המפטון בעבר, שחשף בריאיון יוצא דופן כי הוא סבל מהתמכרות לסמים ואלכוהול וכן מדיכאון כבד לאחר שתלה את הנעליים.

לונדקבאם, שרשם 290 הופעות פרמיירליג, נאלץ לפרוש ב-2008 בעקבות פציעה בקרסול לאחר שלא הצליח לשוב לשחק ומכאן חלה הידרדרות קשה, שכללה דיכאון ושני ניסיונות התאבדות.

בשלב הזה לונדקבאם וקרוביו הבינו כי הוא חייב להתאשפז. "הייתי עייף ומאוייש", הוא משתף בריאיון שקיים באנגליה. "כל מה שצרכתי באותה תקופה זה אלכוהול, כדורים וקוקאין. הרסתי את עצמי. הייתי חרד, סבלתי מפרנויה, ניסיתי לשים קץ לחיי פעמיים, אך למזלי לא הצלחתי. לא האמנתי איך הפכתי מאגדת כדורגל לאדם הרוס ואבוד. תקשיבו לאנשים שאוהבים אתכם", סיכם.

לודנקבאם בן ה-48 שיחק בסאות'המפטון בין 1996 ל-2008 ובעבר חשף כי הוא וחבריו לקבוצה היו מהמרים על אירועים במשחקים בהם היו משתתפים. "זה לא משהו שאני גאה בו", הודה בעבר, "הייתה תקופה שהיינו עושים זאת כל שבוע. עשינו לא מעט כסף. עשינו עסקאות עם הקפטן של הקבוצה שנגדנו לגבי דברים כמו קרן ראשונה, זריקת חוץ ראשונה, כרטיס צהוב או פנדל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי