הכי יפה בירושלים: הכירו את בת הזוג ההורסת של אביאל זרגרי

אביאל זרגרי, קים בן דוד
אביאל זרגרי, קים בן דוד | מסך, אינסטגרם

מה הוא הכי אוהב לאכול, איך הם הכירו ואיפה קים בן דוד בת ה-19 מתכננת ללמוד בזמן הצבא. לירון שרון עם הפרטים המלאים על האוהבים הצעירים שעשויים לכבוש גם את אירופה

(גודל טקסט)

איזה כיף זה להיות צעיר ומאוהב? תשאלו את קשר בית"ר ירושלים, אביאל זרגרי, שהוזכר לאחרונה בהקשר של מכבי תל אביב ומכבי חיפה וסומן כדבר הבא בכדורגל הישראלי. מסתבר שגם חיי האהבה של זרגרי נמצאים בפריחה – הכדורגלן בן ה-18 נמצא בזוגיות עם יפייפיה ירושלמית, קים בן דוד בת ה-19. השניים הכירו דרך חברים משותפים בשכבת הגיל שלהם ומתחזקים את מערכת היחסים ביניהם כבר ארבע שנים.

אי אפשר לפספס שקים יפה ברמה של דוגמנית צמרת, אבל כרגע היא מתרכזת בשירות הצבאי בחיל האוויר בתפקיד רל"שית של מפקד הבסיס. כמו בן הזוג שלה, גם היא גדלה בשכונת מלחה. בינתיים, למדור נודע כי בנובמבר הקרוב היא מתכננת ללמוד בשנקר ולממש את האהבה שלה לאופנה כשתתחיל קורס תפירה ועיצוב אופנה. יש לה עוד שנה וארבעה חודשים לשרת בצה"ל, אבל זה ממש לא מפריע לה להגיע לכל משחק של הבועט שלה ולעודד אותו מיציע הכבוד.

אביאל זרגרי, קים בן דוד
אביאל זרגרי, קים בן דוד | מסך, אינסטגרם

לקראת השנה החדשה ותקופת החגים, שאלנו את קים מה היא מאחלת לקשר שלה: "שישאר בדיוק כמו שהוא, רציני, חרוץ ומתמיד. שימשיך לעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שהציב לעצמו, כי הכי מגיע לו. אני מאמינה שהוא יגיע רחוק. אני שמחה להיות לצידו ועבורו ולהתרגש יחד בכל שלב. שתמיד נעמוד זה לצד זו ושנזכה לעוד הרבה שנים בריאות מאושרות וטובות". חוץ מזה, קים חשפה בפני המדור פרט מאד מעניין שלא ידעתם על זרגרי, הבחור חובב קטשופ מושבע. "לכל ארוחה הוא מוסיף קטשופ", היא מבהירה.

עוד סיפרה כי קים כי "לאביאל יש מסורת קבועה של שנת צהריים" וגילתה שיש לה נטייה להפחיד את בן הזוג שלה "הוא נבלה ממש בקלות". המדור סבור שאביאל וקים עתידיים לכבוש בהמשך הדרך גם את אירופה. כדורגלן מוכשר, יפייפיה ישראלית שלומדת בשנקר, מצלצל לכם מוכר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי