כוכב הכדורגל נפרד מבת הזוג ומחק את כל התמונות המשותפות

אפריל אייבי
אפריל אייבי | מסך, אינסטגרם

רובן דיאס, שחקן העונה שעברה בפרמיירליג, החליט לסיים את מערכת היחסים עם כוכבת הפופ אפריל אייבי לאחר שלוש שנות זוגיות. הסיבה: פערים בלתי ניתנים לגישור. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רובן דיאס ממנצסטר סיטי, שחקן העונה שעברה בפרמיירליג, שם סוף למערכת יחסית בת שלוש שנים עם כוכבת הפופ אפריל אייבי. החדשות המרעישות הגיעו לאחר שהבלם הפורטוגלי מחק כל זכר לברונטית הפצצה מהרשתות החברתיות. על פי הדיווחים, השניים נפרדו בעקבות "אורח חיים שונה מידי", כאשר דיאס בן ה-24 מעדיף חיים צנועים ושקט ואילו האקסית הטרייה בת ה-22 רוצה לטרוף את העולם.

בקיץ האחרון הזוג הפורטוגלי הצעיר נפש ביוון ושב לאחר מכן לדירתם המפוארת באנגליה על מנת להמשיך כרגיל, אבל פורטוגל טענו כי יש ביניהם פערים גדולים שהובילו לפרידה בלתי נמנעת. עדיין לא נמסרה תגובה מהכדורגלן ומכוכבת הפופ שהחלו לצאת בסוף 2018 ונחשבו לאחד הזוגות האהובים בפורטוגל.

אפריל עברה ללונדון כדי לבסס את קריירת המוסיקה שלה עוד לפני שבן הזוג שלה עבר מבנפיקה לסיטי. הכוכבת הגיעה לכל משחק ועודדה את הבועט שלה במדי סיטי וכמובן גם במדי הנבחרת הלאומית אך כל זה לא מנע מדיאס למחוק את כל התמונות המשותפות שלהם בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים כבר למעלה ממיליון איש.

ביורו האחרון ראינו את אפריל יושבת לצידה של זוגתו של רונאלדו והדיווחים מעבר לים מעידים על כך שהעריצה את סגנון החיים של CR7 וזוגתו. מנגד, הבלם המוכשר סלד מכך ולא אהב לשים את הזוגיות ואת חייו האישיים באור הזרקורים ובאופן כללי פחות התחבר לסגנון חיים ראוותני. כעת דיאס מחזיק בסטטוס של רווק מבוקש, ובקצב הזה, אולי נציגה ישראלית תגיע גם לפריימר ליג?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי