האקסית של רונאלדו שינתה לוק "בגלל הפטיש שלו" – וחטפה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | PAUL ELLIS / Contributor

לאחר שבת הזוג הנוכחית הציגה תספורת חדשה והבהירה כי "זה הפטיש של כריסטיאנו", האקסית המיתולוגית הגיבה בתספורת קצרה משלה והסעירה את הרשת. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לפני הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד, שיתפה ג'ורג'ינה רודריגס טעימה מהסרט הדוקומנטרי "אני ג'ורג'ינה" שיעלה בקרוב בנטפליקס. אשת הכדורגלן בת ה-27 הציגה לוק חדש והתהדרה בתספורת קארה קצרה. כמעט 28 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם השתגעו על הלוק והיא הבהירה בסטורי שלה את הסיבה ללוק החדש: "הפטיש של כריסטיאנו זה שיער קצר".

עוד לא הספקנו לצנן את ההתלהבות מהפריזורה החדשה של ג'ורג'ינה והאקסית המיתולוגית של רונאלדו, הדוגמנית המפורסמת אירינה שייק, הציגה לוק חדש משלה וחטפה אש מאלפי עוקבים.

אירינה שייק
אירינה שייק | James Devaney / Contributor

הדוגמנית קיצצה גם היא את שיערה לתספורת קצרה עוד יותר משל ג'ורג'ינה והעוקבים היו בטוחים ש"אירינה עשתה את זה לכבוד רונאלדו – היא תקועה עליו כבר שנים. לא פלא ששבוע אחרי הקארה של ג'ורג'ינה, היא מסתפרת ומציגה את הלוק החדש בטקס שכל העולם רואה".

אלה היו רק חלק מהתגובות שהופנו כלפי שייק שנמצאת חזק בסטטוס רווקה בימים אלו, כאשר השמועות מספרות שהיא עדיין לא התגברה על הפרידה הכואבת מרונאלדו. איך התספורת?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי