לא סופר כבשים: כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו נאלצו לעזוב את ביתם

האחוזה אותה נאלצו כריסטיאנו רונאלדו ומשפחתו לעזוב | אתר רשמי, טוויטר

הכוכב שרכש אחוזה בשווי 6 מ' ליש"ט עם שובו לאנגליה נאלץ לעבור דירה לאחר פחות משבוע בשל כבשים פועות שהטרידו את מנוחתו

(גודל טקסט)

תחילת הקאמבק של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד החלה באופן הטוב ביותר שהפורטוגלי והשדים האדומים יכלו לקוות. הפנומן בן ה-36 שחזר לאולד טראפורד לאחר 12 שנים מאז הפעם האחרונה שלבש את מדי יונייטד כבש צמד במשחק הבכורה שלו בליגה האנגלית מול ניוקאסל, ואת שער היתרון בהפסד המפתיע 2:1 ליאנג בויז השוויצרית במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות. עם זאת, מבחינת מקום המגורים בו בחר באנגליה, שם המזל פחות שיחק ל-CR7.

רונאלדו ומשפחתו עברו לאחוזה עצומה בעלות של כ-6 מיליון ליש"ט עם סגירת המעבר של הכוכב מיובנטוס לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר. מהר מאוד גילו הדיירים החדשים כי בסביבת ביתם החדש ישנו מטרד משונה ומרגיז – כבשים. החיות הצמריריות פעו ופעו והשמיעו קולות שלא איפשרו למשפחתו של כריסטיאנו רונאלדו לישון, מה שגרם לכוכב, לאשתו וארבעת ילדיהם לעזוב את האחוזה לאחר פחות משבוע ולעבור לגור בדירה יוקרתית בעלות של 3 מיליון ליש"ט.

מקורב לרונאלדו התייחס למקרה: "הנכס יפהפה ונמצא בלב שטחים עם שדות ועצים, אך גם בקרבה לאזורים בהם היו כבשים, שזו חיה מאוד רועשת, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. רונאלדו הוא מקצוען אמיתי ששם מנוחה טובה בראש סדר העדיפויות שלו, במיוחד לאחר משחקים. זה היה ברור ומתבקש שהדבר הכי טוב למשפחה זה לעבור לבית אחר".