אוואט, פאני ואוהד יודעים? הסיבה לדחיית עליית הישרדות

דודו אוואט | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות

למרות שכולנו, כולל המתמודדים, חשבנו שתכנית הריאליטי תעלה מיד אחרי החגים, כנראה שניאלץ לחכות קצת יותר בגלל חישוב מסלול מחדש של רשת 13. הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

בחודש אפריל האחרון טסו מתמודדי העונה החדשה של "הישרדות VIP" לפיליפינים לטובת הצילומים שערכו כחודש וחצי ואנחנו במדור "ברחבה" כבר סופרים את הימים לעליית התוכנית. הסיבה לכך היא, באופן מתבקש, הייצוג הרחב שיש לעולם הספורט בריאליטי של רשת 13, שיכלול בין היתר את הגרושים אוהד ופאני בוזגלו, שוער העבר דודו אוואט ושייטת העבר ורד בוסקילה. לאחר העונה ששודרה ב-2020, אז ניצח וקטף את תואר 'השורד האחרון' אסי בוזגלו, המדור מצפה להרבה אקשן, אסטרטגיות והפתעות חדשות, אך לצער כולנו, כנראה שניאלץ להמתין קצת יותר ממה שחשבנו.

כפי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו העיתונאי רן בוקר, כולנו, כולל מתמודדי התוכנית, חשבנו שהישרדות תעלה מיד לאחר החגים. בפועל, ייתכן שזה יקרה יותר מאוחר מהמצופה. בוקר כתב לגבי שאלת עליית העונה החדשה ברשת 13: "ברשת תכננו להעלות את הישרדות מיד אחרי החגים ואף תוכנן גם פרומו שיחשוף את תוכניות הערוץ לחורף הקרוב, אבל הקרב הקשה שקשת הכינה ( "הזמר במסיכה", "ארץ נהדרת", "נינג'ה ישראל") גורם לרשת לחשב מסלול מחדש. ייתכן שנראה את הישרדות עולה קצת יותר מאוחר מהמתוכנן", הבהיר.

בוקר גם פירט לגבי הסיבות למהלך: "אף אחד ברשת לא ירצה לסכן את העונה החדשה של הישרדות בשיבוץ קשה מדי, שכן עלות עונת VIP בדרך כלל נאמדת ב-35 מיליון שקלים. בשנה שעברה, בזכות הישרדות, רשת הצליחה להרוויח כסף. הפעם הם יודעים שהתחרות קשה מדי ולכן בוחנים אופציות. ולמה הפרומו שהוכן ללוח שידורי החורף לא עלה בגמר האח הגדול? על פי גורמים: כדי לשמור קלפים קרוב לחזה, וגם כי הוא כנראה לא היה מרשים מספיק", סיכם בוקר את הדברים. אז נצטרך להתאזר בסבלנות עד שנדע האם בוזגלו נוסף יגיע לגמר, האם אוהד ופאני זכו להיות באותו השבט והאם אוואט, בדומה לכדורגלן עבר אחר (ג'ובאני רוסו), ייקח גם הוא את כל הקופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי