"הוא נמצא בתוך סיוט": נחשף הקושי שאיתו מסי נאלץ להתמודד

כבר לא בפסגה. ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, John Berry

הפרעוש שעדיין גר עם בני משפחתו במלון יוקרתי לא מצליח למצוא קרקע יציבה בפריז. די מריה הסביר את הקושי: "מאז שהוא הגיע אנשים פשוט לא מרפים מאיתנו". ב"סאן" טענו: כרגע, ליאו מחליש את הקבוצה

(גודל טקסט)

באנגליה ממשיכים להלל את כריסטיאנו רונאלדו ובמקביל מקניטים את ליאו מסי, שעדיין לא הבקיע במדי פריז סן ז'רמן ומתקשה להתאקלם בעיר האורות. "הסיוט של ליאו מסי", כך צעקה הכותרת של ה"סאן", שם טענו כי כרגע הפרעוש "מחליש את הקבוצה". בעיתון האנגלי הזכירו כמובן את התקרית עם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו במהלך הניצחון על ליון והסבירו שהפתיחה המוגמגמת קשורה לסיטואציה המורכבת שבה הוא ומשפחתו נמצאים.

על אף שעבר כחודש וחצי מאז החתימה, בשלב זה מסי ובני משפחתו לא מצליחים למצוא בית ונאלצים לשהות במלון יוקרתי, בו לילה עולה כ-17 אלף יורו, וסובלים מהיעדר פרטיות. לאחרונה התעניינה משפחת מסי בטירה מחוץ לפריז שמחירה 48 מיליון יורו, אך כשבעל הבית הבין מי מתעניין בנכס הוא החליט להעלות את מחיר השכירות בצורה משמעותית והעסקה טורפדה.

ב"סאן" טענו כי הקושי במציאת בית משפיע על מסי מבחינה מקצועית, שהיה רגיל לקרקע יציבה שאפשרה לו להתעסק אך ורק בכדורגל. הסיטואציה בה נמצא כיום מסי שונה אלפי שונות אור מהחיים השקטים שהיו לו בברצלונה, שם אפילו זבוב לא הטריד את מנוחתו באחוזה בה התגורר.

"כשמסי מגיע לארוחת ערב, תמיד יש אנשים סביבו. בדרך כלל מכבדים את הפרטיות שלנו ולא מפריעים, אבל מהרגע שליאו הגיע לפריז הם פשוט לא מרפים", חשף חברו לקבוצה אנחל די מריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי