הזייה: כוכב הכדורגל הכניס להריון את האחיינית של אשתו לשעבר

זוג במיטה. אילוסטרציה
זוג במיטה. אילוסטרציה | picture alliance / Contributor

זו לא טעות: הולק עומד להפוך לאבא בפעם הרביעית, כאשר שלושת ילדיו הראשונים הם מדודה של אשתו הנוכחית. לירון שרון עם הפרטים המלאים על אחד הסיפורים ההזויים בתולדות הכדורגל העולמי

(גודל טקסט)

הזייה: הולק עומד להפוך לאבא בפעם הרביעית לאחר שהכניס להריון את האחיינית של אשתו לעבר. קראתם נכון. כוכב אתלטיקו מיניירו הכריז באינסטגרם כי הוא וקמילה, אשתו הנוכחית, מצפים לילד, כאשר שלושת ילדיו הראשונים הם מדודה של קמילה, שהיא כאמור גרושתו.

ביולי 2019, אחרי 12 שנות זוגיות, נפרד הכדורגלן מאשתו אירן אנג'ל ואם שלושת ילדיו, אותה הוא זרק לטובת האחיינית שלה. הרומן בין השניים הימם בזמנו את ברזיל ונחשב לאחד מסיפורי הבגידה ההזויים בתולדות עולם הכדורגל. תחילה ניסה השחקן להסתיר את אהבתו החדשה, שכן הקשר ביניהם החל עוד כשהיה נשוי לדודה שלה, אבל השמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים ולבסוף השניים התחתנו. מקורב לכדורגלן סיפר: "הולק אוהב שקיפות, הוא משתדל להימנע משקרים. ברגע שהוא התאהב בקמילה, הם מיהרו לספר על כך לאשתו, לילדיו ולבני המשפחה".

אם לא די בכך, בברזיל טוענים כי קמילה הייתה האחיניית האהובה על אירן ומספרים שהן נגעו לבלות זמן איכות יחד, כפי שניתן לראות ברשתות החברתיות. קמילה ניסתה להסביר את עצמה בפוסט. "אני יודעת שזה לא רלונטי מבחינתך כרגע, אבל אני אוהבת אותך דודה", כתבה, "מעולם לא דמיינתי תסריט כזה אבל אנחנו לא שולטים בלב שלנו. אני מתנצלת על הכל. אם הייתי יכולה לבחור, לא היינו עוברות את הדבר הזה, אך החיים מלאי הפתעות ולא תמיד יש לנו שליטה".

הולק עצמו ניסה להסביר את הסיטואציה בריאיון שהעניק בזמנו לתקשורת הברזילאית. "הקשר שלי ושל קמילה החל רק לאחר שסיימתי את הנישואים שלי", הבהיר הכדורגלן, "לא הייתי מאושר עם אירן, היא חיה כמו רווקה והרגשתי שהיא רק רצתה ליהנות מהסטטוס "אשתו של הולק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי