התאהבה בו בזמן שהייתה מאורסת? כשמישל פגשה את טיבו קורטואה

מישל גרציג, טיבו קורטואה
מישל גרציג, טיבו קורטואה | Photonews / Contributor

בת הזוג הישראלית של שוער ריאל מדריד זכתה לכתבה מקיפה ומחמיאה בספרד: "היא יפה ואלגנטית בצורה בלתי רגילה". וגם: מערכת היחסים הקודמת שלה, לימודי העברית וההצלחה המקצועית

(גודל טקסט)

"מאחורי כל גבר מצליח יש אישה עוצמתית". הדובר הוא לא אחר מאשר טיבו קורטואה, שוערה הבלגי של ריאל מדריד, שהתכוון כמובן לזוגתו ההורסת מישל גרציג. טיבו ומישל נחשבים כיום לזוג הלוהט ביותר במדריד ובתקשורת הספרדית ממש משתגעים מהבלונדינית שכבשה את ליבו של קורטואה וגרמה לו להפסיק להיות דיסקרטי בכל הנוגע לחייו האישיים ולהראות את אהבתו לעולם.

בספרד פרסמו כתבה מקיפה על הישראלית והחמיאו: "מישל היא דוגמנית מתוקה ויפה בצורה בלתי רגילה. האלגנטיות שלה כבשה את קורטואה שמתנהג כמו ילד מאוהב. הם חיים באחוזה מפוארת, היא מלמד אותו בעברית, כאשר שני ילדיו מנישואיו הקודמים מגיעים בסופי השבוע".

הדוגמנית בת ה-24 סיפרה בריאיון כי הקשר ביניהם החל לפני פחות מחודשיים, זאת בניגוד לחלק מהדיווחים שטענו כי מערכת היחסים התחילה באפריל, בזמן שגרציג עוד הייתה מאורסת. עד לא מזמן התמונה עם הטבעת על היד מ-2019 עוד הייתה חלק מעמוד האינסטגרם של מישל, אך היא בחרה להסיר אותה על אף שלטענתה לקורטואה לא היה שום קשר לפרידה מהאקס שלה.

מאז שמערכת היחסים עם קורטואה יצאה לאור, מישל פשוט פורחת מבחינה מקצועית וקוטפת קמפיינים בקצב מסחרר. הבלגי הגאה הוא הראשון להגיב, לפעמים בעברית, על כל פוסט שהיא מעלה לרשת החברתית. בדומה לנציגים הראשונים שלנו בספרד, קורל וסרג'י, גם מישל וטיבו שלה הכירו דרך האינסטגרם. כך שעם כל החסרונות, הפלטפורמה הזו אחראית ללא מעט סיפורי אהבה. בינתיים, אנחנו נמתין בסבלנות לביקור הראשון המשותף של הזוג המלכותי בארץ הקודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי