"השחקנים התבאסו": המאכל של רונאלדו עורר סערה בחדר ההלבשה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס

הכוכב ביקש לחלוק עם חבריו במנצ'סטר יונייטד את אחד מסודות ההצלחה הכי גדולים שלו, אבל התברר ששאר השחקנים לא כל כך התחברו

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו רעב לתהילה. כל כך רעב, שהוא שכנע את השפים של מנצ'סטר יונייטד להוסיף לתפריט של שחקני הקבוצה את המאכלים האהובים והחשובים ביותר בתפריט התזונה המדוקדק שלו. כפי שסיפרנו לכם בעבר, כשזה נוגע לדיאטה שלו, הפורטוגלי קשוח במיוחד ומקפיד על שש ארוחות ביום, שהוכיחו את עצמן כשיטה לשמר את הגוף שלו בצורה הטובה ביותר. לכן ראשי המועדון ביקשו ממנו להעביר לשפים של הקבוצה רשימה של המזונות המועדפים עליו.

בראש הרשימה ביקש CR7 את התבשיל המסורתי עליו גדל בפורטוגל – 'בקלאו', המורכב מדג קוד וביצים, ממנו התרשמו יתר השחקנים בצורה שעברה חלק. מה שגרם לסערה בקרב חבריו של רונאלדו לחדר ההלבשה היו מספר מאכלים מוזרים, אליהם היתר פחות התחברו כפי שסיפר מקור ביונייטד: "הוא ממש אוהב תמנון, אבל שאר חבריו לקבוצה לא מעיזים לטעום. כריסטיאנו ממש להוט על החלבונים שלו ומקפיד לשלב בתפריט שלו הרבה ביצים, אבוקדו וחזיר, והשפים עושים את המאמצים לספק לו את הטעם המוכר והאהוב מהבית. החברים לקבוצה התבאסו על חלק מהמאכלים אבל השתדלו לזרום".

רונאלדו חזר לאנגליה בחודש שעבר לאחר שעזב את יובנטוס, וכבר הספיק להוכיח שבגיל 36 שרירי הרגליים שלו עובדים נהדר, עם ארבעת השערים שכבש בשלושת המשחקים הראשונים שלו. משטר התזונה ורוטינת האימונים שלו, אותם הוא משמר כבר שני עשורים, שמרו עליו בכושר כל כך טוב, שהוא בטוח שהוא יישחק לפחות עד גיל 40. הפורטוגלי מעולם לא נגע באלכוהול ולאחרונה אף נחשף כי מאז שהגיע למנצ'סטר יונייטד – גם שאר השחקנים וויתרו על מסורת השתיה שלהם בערבי שישי. הכל בשביל לרצות את הפנומן שלהוט לקטוף תואר במדים האדומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי