החברה החדשה של מישל? זוגיות נוספת מסעירה את ריאל מדריד‎‎

מישל גרציג
מישל גרציג | praia swimwear

אחרי שהישראלית וטיבו קורטואה הפכו את מערכת היחסים שלהם לרשמית, חברו לקבוצה החל לצאת עם זמרת מפורסמת שנכחה בסנטיאגו ברנבאו והדליקה את הרשתות החברתיות. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אנחנו משתדלים להתמקד בזוגיות של מישל גרציג וטיבו קורטואה, אך מסתבר שמערכת יחסים חדשה מסעירה את ריאל מדריד: ויניסיוס ג'וניור הברזילאי הצעיר פתח את העונה בצורה נהדרת על כר הדשא, אולי בגלל שהוא נתפס חזק על ידי אחת הזמרות המצליחות במקסיקו, קניה אוס.

אוס נכחה בסנטיאגו ברנבאו במשחק הבית האחרון של ריאל מדריד וגרמה להתרגשות גדולה בקרב אוהדי הבלאנקוס וכן בקרב השחקן עצמו, שבישל את השער השישי ב-1:6 על מאיורקה.

הזמרת המפורסמת מיהרה לשתף את ביקורה בברנבאו בטוויטר ובאינסטגרם, שם עוקבים אחריה למעלה מעשרה מיליון אנשים והיא הפכה במהרה לאחד הנושאים במדוברים ביותר ברשתות החברתיות. "יום מיוחד", היא הודתה ואנחנו סבורים שלריאל מדריד יש אוהדת שרופה חדשה.

אשת הכדורגלן החדשה העלתה תמונה עם החולצה של ריאל והדליקה את הנורות סביב מערכת היחסים. למי מכם שלא מכיר את קניה אוס, היא זמרת ומשפיענית רשת מקסיקנית ידועה, מה שמסביר את הקהל הענק שעוקב אחריה, כולל הכישרון הברזילאי שלא מהסס להגיב לה ולפרגן.

רק נציין שבקיץ האחרון ג'וניור הצעיר ביקר במקסיקו, נפגש עם אוס ושיחרר מספר סרטונים לטיק טוק, כך שכבר אז ניכר כי קיים ניצוץ בין השניים. נמתין בסבלנות שהשניים "ייוציאו מהארון" את הקשר ביניהם, ועד שזה יקרה, נראה כי למישל שלנו תהיה חברה חדשה ביציע הכבוד של ריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי