Sport1 Banner

"הלוואי שזה היה תלוי בי": ג'ורג'ינה הדהימה את רונאלדו מול כל העולם

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | מסך, אינסטגרם

בת הזוג של הפנומן חשפה באופן נדיר שהיא לא יכולה לחכות להצעת נישואים והעבירה את הכדור לידיים של כוכב מנצ'סטר יונייטד. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בת הזוג ואשת הכדורגלן המפורסמת והמצליחה ביותר בעולם היא ללא ספק ג'ורג'ינה רודריגס. בינתיים, החצי השני של כריסטיאנו רונאלדו הודתה בפעם הראשונה מאז שהשניים החלו לצאת ב-2016, כי היא "נואשת" לשמוע את כוכב מנצ'סטר יונייטד מציע לה להיות אשתו. הדוגמנית סיפרה שהיא מעוניינת לצעוד מתחת לחופה עם הפורטוגלי שלה והבהירה שהיא כבר לא יכולה לחכות לשמוע את המילים "התינשאי לי" ומכינה את "הכן" הכי חזק שיכול להיות כתשובה.

כידוע, הדוגמנית בת ה-27 היא אם לבתו בת השלוש של הפורטוגלי ומתפקדת כאמא במשרה מלאה גם לשלושת ילדיו הנוספים. ג'ורג'ינה חשפה את הפרט המעניין והאינטימי בסרט הדוקומנטרי החדש על חייה מבית היוצר של "נטפליקס", כשהשבוע היא פירסמה לראשונה את הטריילר ונתנה טעימה של "בקרוב" לסרט הבלעדי שישודר אוטוטו והשאירה עשרות מיליונים סקרנים לקראת ההצצה לחיים מעניינים שלה, לצד אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה.

כשהיא יושבת ביאכטה המפורסמת של רונאלדו, ג'ורג'ינה מצחקקת עם חברים שמתעניינים מתי היא והפנומן בן ה-36 חושבים להינשא. "זה לא תלוי בי, הלוואי" השיבה הדוגמנית והבהבירה שהיא מקווה שזה אכן יקרה בקרוב. "אני ג'ורג'ינה" הוא סרט דוקומנטרי על חייה של המוכרת בחנות הבגדים לשעבר, כיום דוגמנית מצליחה, משפיענית ואשת הכדורגלן הכי מפורסם על הפלאנטה, שצפוי לחשוף עוד הרבה פרטים עסיסיים על הזוג שמשגע את העולם כולו. שווה לעקוב.

צפו בטריילר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי