כוכב הכדורגל נאלץ לעבור דירה לאחר שהאוהדים גילו איפה הוא גר

דירה במנצ'סטר, אילוסטרציה
דירה במנצ'סטר, אילוסטרציה | NurPhoto / Contributor

לא פשוטים הם חייו של ג'ק גריליש, כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, שנטש את ביתו. "הם ממתינים לו מחוץ לדירה במשך שעות, זה לא אידיאלי בהתחשב בעובדה שזוגתו חטפה איומיים על חייה", סיפר מקורב

(גודל טקסט)

ג'ק גריליש נאלץ לעזוב אתדירתו במנצ'סטר ביחד עם בת הזוג שלו, סשה אטווד, בשביל לשמור על הבטיחות של שניהם. מקור סיפר ל"סאן" הבריטי: "ג'ק מתגורר בדירה יפה במנצ'סטר אבל לאחרונה מעריצים רבים החלו להתקהל מחוץ לביתו. כולם כמובן רוצים חתימה ותמונה והם ממתינים לו מחוץ לדירה במשך שעות", הסביר את הסיבה שגרמה לכדורגלן הנערץ של סיטי לאי נוחות.

"זה לא אידיאלי שאנשים יודעים באיזה בניין ובאיזו דירה הוא גר, בהתחשב בעובדה שסשה ספגה איומים על חייה במהלך היורו האחרון", הוסיף המקור והזכיר את החודש הנורא מבחינתה של אשת הכדורגלן שספגה כ-200 איומים על חייה מידי יום בזמן שגריליש ונבחרת אנגליה טיפסו במהלך שלבי הטורניר. "לטובת בטיחותו ובטיחות בת הזוג שלו, גריליש עזב את הדירה ועבר להתגורר עימה בבית חדש באזור אחר בעיר. "כל עוד הוא במנצ'סטר, הוא צריך להרגיש בנוח ובמועדון שומרים עליו ודואגים לו", הוסיף המקור.

הכדורגלן בן ה-25 הפך בחודשים האחרונים לכוכב הגדול של סיטי ובכלל לאחד הסופרסטארים הגדולים באנגליה, עם למעלה מ-200 אלף חיפושים בגוגל של שמו כל חודש. הדוגמנית שלו אמנם נאלצה להתמודד עם קללות ואיומים קשים על חייה, אך לאחרונה חתמה עם סוכנות מקומית על חוזה טאלנט השווה מאות אלפי לירות סטרלינג. ואחרי שעברו דירה, השניים משתדלים כעת "לשמור על פרופיל נמוך". משימה שתהיה לא פשוטה בהתחשב בעובדה שצלמי הפפרצי האנגליים עוקבים אחריהם לכל מקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי