כוכב נולד: בנו של צ'רון שרי שובר את הרשת בגיל ארבע

ילד הורס! בנו של צ'רון שרי
ילד הורס! בנו של צ'רון שרי | מסך, אינסטגרם

מתיקות שיא: חשבון אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים, מותגים ודמיון יוצא דופן לאבא. לירון שרון עם סיפורו של הילד ההורס שכבש את הכרמל ויכול להפוך לסופר סטאר

(גודל טקסט)

יוני 2020. נגיף הקורונה משתולל, חיינו תחת סגר ותחושה של לא נודע אופפת את כולנו. הזמן הממושך בבית גרם להרבה מאיתנו לחשוב על רעיונות יצירתיים ולפרוח. במקרה של אסלי שרי, אשתו של צ'רון שרי, הזמן בבית עם הילדים גרם לה לפתוח לשניהם חשבונות אינסטגרם. בנו בן הארבע של כוכב מכבי חיפה הפך תוך שנה וקצת לכוכב רשת בזכות אמא, שדואגת לצלם ולהעלות תמונות לרשת, ובעיקר בזכות הפרצוף המתוק שלו והדמיון הגדול לאבא כמובן.

שיין צ'רון שרי דומה לאביו הכדורגלן שתי טיפות מים והוא כל כך מתוק שהמדור חושש לקבל סכרת. ההולנדי הקטן הפך לדוגמן בזכות חשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים למעלה מ-20 אלף איש (ביניהם לא מעט אוהדי מכבי חיפה שמפרגנים). נכון שיש לשיין גם אחות גדולה ויפה – ג'יילין שרי, אבל הילד הזה גונב את ההצגה ויודע לעשות פוזות למצלמה בצורה כל כך טבעית, כאילו נולד לזה. עם אבא כדורגלן, שיין לובש בגדי מותגים דוגמת גוצ'י, פרדה ועוד, אך מדגמן גם מותגים בינלאומיים שמתאימים לכל כיס והוא צבר לעצמו קהל אוהדים מרשים ביחס לגילו הצעיר.בין המעריצים השרופים שעוקבים אחריו איתרנו את: עמית זנטי, נטע לביא, סאן מנחם, דודו ביטון.

שיין מגיע על בסיס כמעט קבוע עם אמו הפצצה ואחותו היפה לאיצטדיון סמי עופר לעודד את אבא וחבריו. האמת, ששילוב הגנים בין שרי ואשתו עובד מצויין ואין לנו ספק שקריירת דוגמנות היא לגמרי אופציה במקרה של ילדיו של שרי. שימו לב לתמונה האחרונה ששיתף כוכבה של חיפה עם בנו וזכתה למאות תגובות נלהבות ביניהן כמעט כל חבריו לחדר ההלבשה. שווה לעקוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי