Sport1 Banner

פורח לא רק על המגרש: הצמיחה המטורפת של עבדה באינסטגרם

ליאל עבדה, בר רשתי | אינסטגרם

הכישרון הצעיר של סלטיק החליף קידומת וראה כיצד 50 אלף עוקבים נוספו לו מאז המעבר לסקוטלנד. בת הזוג בירכה לכבוד יום ההולדת: "שרק תהיה לי בריא, לכל השאר אני אדאג". וגם: שיתוף הפעולה עם מסי, בקהאם פוגבה והארדן

(גודל טקסט)

אחד השחקנים הישראלים שעושים את הדרך הנכונה בדרך להיות סופסטאר ענק הוא ללא ספק מי שהפך לשחקן הרכב קבוע בסלטיק, קבוצתו החדשה- ליאל עבדה. הכישרון שגדל בפתח תקווה משפריץ ניצוצות לכל עבר במועדון הפאר הסקוטי, והיום (ראשון) פתח את השבוע עם החלפת קידומת כשהוא חוגג 20 ובת הזוג שלו, בר רשתי, ריגשה עם הברכה באינסטגרם כשכתבה: "יום הולדת שנייה שאני חוגגת איתך ביחד ובעזרת השם שנזכה לעוד הרבה שנים כאלה. אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם שרק תהיה לי בריא, לכל השאר אני אדאג, אני אוהבת אותך".

אמנם השניים חוגגים את יום הולדתו של החלוץ בנפרד כיוון שבר נמצאת בישראל, אבל בקרוב מאד יתאחדו שוב והיא כבר הכינה את המתנות ובינתיים פיצתה בתמונות יפיפיות באינסטגרם שריגשו את החלוץ הצעיר. אשת הכדורגלן שיתפה את 30 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שעלו פלאים לאחר החתימה של בן הזוג שלה בסלטיק. ואם תהיתם לעצמכם בכמה עלו העוקבים של עבדה- למעלה מ-50 אלף עוקבים חדשים הצטרפו לדף של הלגיונר הישראלי. לפני החתימה בסקוטלנד היו לו כ-11 אלף עוקבים והיום הוא עומד על 68.5 אלף איש! בר סיפרה למדור "שהמספרים הזויים וזה מרגש בכל פעם מחדש".

חוץ מזה, ממש לכבוד היום המיוחד בשנה של הכדורגלן, "אדידס" הודיעה היום על כך שהוא ייככב בקמפיין Impossible Is Nothing של המותג, לצד לא אחר מליאו מסי. הפנומן הארגנטינאי נבחר להוביל את הקמפיין, שבו ייקחו חלק ספורטאים מובילים נוספים כמו : דייויד בקהאם, פול פוגבה, מוחמד סאלח, קנדיס פארקר, פרס ג'פשירשיר, ג'יימס הארדן ועוד, ובו ייתנו דגש לסיפורי השראה הקשורים לספורט ובמלחמה היום יומית של כל ספורטאי מגיל צעיר. את הקמפיין הישראלי נבחרו להוביל המדליסטים האולימפיים – לינוי אשרם, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, ענת לליאור, רז הרשקו ומורן סמואל וכמובן, ילד יום ההולדת שתמונתו מככבת מעל הכיתוב: "אין גיל צעיר מדיי לפרוץ גבולות חדשים". שיהיה במזל כוכב!

ליאל עבדה | אדידס
עוד באותו נושא: ליאל עבדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי