הנכדה של יענקל'ה שחר כובשת את הטיק טוק

נועה שחר | אינסטגרם

רק בת 17, אבל כבר הספיקה ללמוד בשנקר, להעלות סרטונים שהגיעו למאות אלפי צפיות ברשת וכעת היא נחשפה על ידי ג'ובאני רוסו. הכירו את נועה שחר, הנכדה האהובה של בעלי מכבי חיפה

(גודל טקסט)

משחק דרמטי ביותר התקיים אמש (ראשון) באיצטדיון סמי עופר ובסיומו הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את אלופת המדינה, מכבי חיפה שבאה בטענות על משחק אלים מצד שחקניה באר שבע, אבל האוהדים הירוקים אולי יתנחמו בכך שהייתה מישהי מיוחדת במינה שעודדה את החבורה של ברק בכר.

הודות לסטורי של המנהל המנטלי של הירוקים, ג'ובאני רוסו, המדור נחשף לבלונדינית מתולתלת יפייפיה בשם נועה שחר, שהיא לא אחרת מהנכדה האהובה של הבעלים, יענקל'ה שחר.

צפו ביעקב שחר מככב בטיק טוק

נועה בת ה-17, אוהדת שרופה של הירוקים, מגיעה לצפות בקבוצה של סבא שלה בכל הזדמנות שהיא יכולה. אנחנו זוכרים אותהה גם במשחק האליפות, אז שיתפה את העוקבים באינסטגרם בתמונות מהחגיגות על כר הדשא כשכתבה: "מכבי יש רק אחת והיא בחיפה". נועה היא הבת של אור שחר, הבן הבכור של יענקל'ה, מתגוררת עם משפחתה בכפר שמריהו. התיכוניסטית היפה ניחנת בהרבה שיק וכנראה שזה גם קשור לעובדה שלמרות גילה הצעיר הספיקה לקחת קורס סטיילינג בשנקר.

אם אתם גם נמנים בין העוקבים שלה באינסטגרם, תוכלו להבחין בהרבה יעדים בעולם בהם אוהבת לבקר הנכדה של יענקל'ה, שגורמת לסבא לחייך בלי סוף בתמונות שהיא מעלה איתו כשהם רוקדים יחד. גם בטיק טוק נועה פעילה מאד ואת הסרטון הנצפה ביותר שלה ראו 205 אלף אנשים, שהוא כמובן שלה ושל סבא מחייכים יחד למצלמה ומראים איזה קשר אוהב יש ביניהם ובאופן מתבקש גם אהבה משותפת לאלופת המדינה מהכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי