כריסטיאנו רונאלדו מרוסק: ידידתו הטובה מתה בפתאומיות בגיל 34

כריסטיאנו רונאלדו חלוץ מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, Michael Regan

אשתו של חוסה סמדו, אחד מחבריו הטובים ביותר של כוכב מנצ'סטר יונייטד, הלכה לעולמה עקב זיהום שהסתבך. הפורטוגלי נפרד: "שום דבר לא יכול למחוק את הכאב. נוחי על משכבך בשלום, אישה מדהימה"

(גודל טקסט)

טרגדיה: ימים קשים קשים עוברים על כריסטיאנו רונאלדו, לאחר שביום חמישי האחרון אשתו של חברו הטוב ביותר, חוסה סמדו, נפטרה בפתאומיות עקב זיהום. סוראיה, ידידתו הקרובה של CR7, הייתה בסך הכל בת 34 כשאושפזה בבית החולים בליסבון לאחר שסבלה מסיבוכים בעקבות זיהום בגופה. סוף שבוע לא פשוט עבר על כוכב יונייטד ששיתף את עוקביו והשתתף בצער במשפחה.

"יש זמנים שהכל עובר להיות מאחורה, ברקע, כולל הכדורגל. בשבוע שעבר, במפתיע, בן אדם מדהים עזב. סוראיה היקרה שלנו, אמא נפלאה ואשתו של אחד החברים הטובים ביותר שנתנו לי החיים. שום דבר לא יכול למחוק את הכאב של אחי חוסה סמדו ושל כל המשפחה, אבל אנחנו ביחד, כמו תמיד. נתמודד עם הרגע הקשה הזה. נוחי על משכבך בשלום חברתי. לעולם לא נשכח אותך".

החדשות זעזעו רבים מהעוקבים שהופתעו לגלות על מותה בגיל כל כך צעיר. כאמור, חוסה סמדו הוא אחד מחבריו הטובים ביותר של רונאלדו, זכר לתקופתם בספורטינג ליסבון ומאז הם שמרו על קשר קרוב ויצאו עם המשפחות לחופשות ביאכטה המפוארת וכן לטיולים משותפים ברחבי העולם.

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי