לא בנוי לזה? אקס מכבי נתניה התגרש בפעם החמישית

אנסטסיה קלימקו
אנסטסיה קלימקו | Gisela Schober / Contributor

בריאיון שהעניק ל"בילד", לותר מתיאוס האגדי חשף כי הוא ואנסטסיה קלימקו שצעירה ממנו ב-27 שנה פירקו את החבילה. "לא היו ויכוחים או כעסים", הבהיר, אך בתקשורת כבר פורסמה תמונה שלו עם אישה אחרת

(גודל טקסט)

לא בנוי לזה? שחקן העבר האגדי ומאמנה לשעבר של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, התגרש בפעם החמישית. הגרמני בן ה-60 חשף את הפרידה מאשתו אנסטסיה קלימקו בריאיון שהעניק לעיתון הגרמני "בילד" לאחר שנחשפו תמונות שלו עם אישה אחרת על החוף במיקונוס. לדברי בלם העבר, הגירושין התקיימו מוקדם יותר השנה. "אף אחד לא שאל אותנו על זה עד עכשיו והעדפנו לא לחשוף את החיים האישיים שלנו", סיפר והפתיע את כולם.

בנובמבר 2014 הוא וקלימקו, הצעירה ממנו ב -27 שנים, התחתנו בעיר בלה הסלובקית כשעוד קודם לכן, בנם מילאן נולד. "בשלב מסוים הבנו שהאינטרסים שלנו שונים והשתנינו מדי. כל השאר הם פרטים אישיים שהם לא עניינו של אף אחד. רק להיות ברור: לא היו ויכוחים, כעסים ובטח שלא בני זוג אחרים. אנחנו מסתדרים טוב ועדיין חברים והדבר החשוב ביותר הוא שמילאן בסדר". הבהיר מתיאוס.

גרושתו אישרה גם היא את סיום הנישואין לעיתון "בילד". "כן, התגרשנו בינואר. זו הייתה החלטה משותפת שלנו. לא יכולנו לפתור את זה טוב יותר", אמרה קלימקו בת ה -33, והדגישה כי "הכל עבר בשלוםו". מי שנחשב לאחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, היה נשוי בעבר לסילביה מתיאוס, לוליטה מורנה, מריאנה קוסטיץ 'וליליאנה צ'ודינובה. לשחקן העבר ארבעה ילדים משלוש נשים. אולי כדאי שיחזור לישראל וימצא לו מישהי שתישאר לתמיד, לא?

לות מתיאוס, אנסטסיה קלימקו
לות מתיאוס, אנסטסיה קלימקו | Gisela Schober / Contributor
עוד באותו נושא: לותר מתיאוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי