שוק: הבת של פפ גווארדיולה יוצאת עם אחד מכוכבי הפרמיירליג

מריה גווארדיולה | אינסטגרם

מריה בת ה-20 כבר נתפסה בעבר מתנשקת עם קשר נבחרת אנגליה, אבל כעת צלמי הפפארצי תיעדו אותם בעיצומו של דייט בלונדון

(גודל טקסט)

מדורי הרכילות באנגליה משתגעים ממערכת היחסים בין דלה עלי, מכוכבי טוטנהאם, למריה גווארדיולה, בתו של המאמן פפ גווארדיולה.

עלי ובתו של פפ גווארדיולה נצפו בסוף השבוע עוזבים יחד סניף של בית הקפה 'סטארבקס', וזאת לאחר שכבר נתפסו על ידי צלמי הפפארצי כשהם מתנשקים. בתמונות שפרסם "הדיילי מייל" ניתן לראות את בני הזוג באמצע דייט רומנטי בשכונת מייפייר הלונדונית האקסקלוסיבית.

עלי בן ה-25 וגווארדיולה בת ה-20 גם תועדו עוזבים את המקום למכונית שחיכתה להם ומשם המשיכו למקום לא נודע. כידוע, בפברואר קשר התרנגולים סיים את מערכת היחסים הקודמת שלו בת חמש השנים עם הדוגמנית רובי מיי ונטען כי הוא "הרוס", אך מהר מאוד הוא ניסה למצוא אהבה חדשה באמצעות אפליקציית הדייטינג המפורסמת Raya, המיועדת אך ורק עבור מפורסמים. באפריל הכל השתנה כשפגש את מריה והשאלה המעניינת ביותר היא מה אבא פפ חושב על הקשר החדש של בתו?

דלה עלי | אימג'בנק GettyImages, James Williamson – AMA

למעשה, הם מעולם לא רצו להסתתר וכבר בחודש מאי הכדורגלן ובתו של המאמן המפורסם הראו "שלא היה אכפת להם מי תפס אותם", כשהתנשקו בלהט בבר Cloud 9 הלונדוני מול מאות אנשים. "נראה שלדלה ולמריה לא הייתה כל דאגה בעולם. לא היה אכפת להם מי ראה אותם בזמן שהם התנשקו מול הדיג'יי. הם נראו כל כך חמודים ומאוהבים שזה הרגיש ממש כמו זוג טרי", סיפר מקור ל"הסאן".

מריה היפייפיה היא הבכורה מבין שלושת הילדים שיש לגווארדיולה עם אשתו כריסטינה סרה, ונחשבת "לילדה של אבא" לפי מה שסיפר מאמן סיטי באחד הראיונות עמו על הקשר הקרוב שלו ושל הבת שלו שיכולה להתהדר בטייטל החדש "אשת כדורגלן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי