Sport1 Banner

על גג העולם: זוגתו של רונאלדו נכנסה לרשימה אקסקלוסיבית

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Mondadori Portfolio / Contributor

ג'ורג'ינה רודריגס נכנסה לרשימת 100 הספרדים המשפיעים ביותר של מגזין פורבס. לירון שרון עם הפרטים והסדרה שצפויה לעלות בקרוב

(גודל טקסט)

המחוויבות המקצועיות של ג'ורג'ינה רודריגס,הפכה עם השנים לאינטנסיביות במיוחד. זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו סיימה אתמול יום צילומים של 15 שעות (!) ושבה תשושה לביתה, שם ציפתה לה הפתעה נעימה: חיבוק מארבעת הקטנים שלה ושל הפורטוגלי וארוחת ערב מפנקת שכללה שרימפס בגריל תמנון עם תפוחי אדמה מבושלים, בדיוק כמו שכוכב מנצ'סטר יונייטד אוהב. מבחינתה של ג'ורג'ינה זה היה הסיום המושלם ליום אותו היא חתמה עם בשורה יוצאת דופן.

שמה של הדוגמנית נכלל ברשימת 100 המשפיענים הספרדים החזקים ביותר של מגזין פורבס, שפרסם את הרשימה של המשפיענים ש" הכי נהנים מאמון הקהל שלהם, מייצרים תוכן איכותי ומעבירים מסר מקורי משל עצמם". ג'ורג'ינה, בעלת 27 מיליון עוקבים באינסטגרם ממוקמת בקטגוריית הלייף סטייל, כיאה לחובבת אופנה ופאשניסטה מדופלמת, בנוסף לחיי היומיום שלה עם שחקן הכדורגל הכי מפורסם בעולם. ג'ורג'ינה הפכה בשנים האחרונות למושא הערצה עבור מיליוני עוקבים שמקבלים השראה מטעמה ומהבגדים שהיא לובשת. סגנון נוח וספורטיבי שהביא למותג הבגדים שלה, שנקרא OM By G. חוץ מזה, הרקדנית לשעבר השתתפה ב"זזמר במסיכה" והיממה את ספרד בשנה האחרונה.

בקרוב נכיר אותה יותר מקרוב, כשתחשוף צדדים אישיים בסדרה הדוקומנטרית של נטפליקס על חייה. "אני ג'ורג'ינה" עוקבת אחר חיי היום יום של החצי השני של רונאלדו, שכבר השתלב היטב בקבוצתו החדשה, מנצ'סטר יונייטד. כזכור, ג'ורג'ינה תענה על אחת השאלות שמייצרות הכי הרבה סקרנות בנוגע לזוגיות שלה: מתי תהיה חתונה? בטריילר לסדרה היא אומרת ש"זה לא תלוי בי.". נראה שהיא השאירה את המושכות בידיים של בן הזוג שלהש הבטיח לא פעם שתהיה חתונה.

זה מה שמחכה לה בבית אחרי יום עבודה ארוך
זה מה שמחכה לה בבית אחרי יום עבודה ארוך | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי