מליגת העל לפריים טיים: ספיר ברמן בדרך לתוכנית ריאליטי

ספיר ברמן | מאור אלקסלסי

שופטת הכדורגל האמיצה ממשיכה לספק כותרות: אחרי הצעד האמיץ וההכרזה על זוגיות, מסתמן שהיא בדרך לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" שתעלה בקשת 12

(גודל טקסט)

כחצי שנה לאחר שריגשה מדינה שלמה, מסתמן שופטת הכדורגל שספיר ברמן מגיעה לפריים טיים. בחודש אפריל האחרון, כזכור, נרשמה היסטוריה בכדורגל הישראלי כאשר השופט שגיא ברמן הודיע בצעד אמיץ על ההחלטה שלו לעבור ניתוח לשינוי מין ועל החלטתו להישאר במקצוע.

במקביל לקריירת השיפוט, הפכה ברמן לכוכבת רשת עם כמעט עשרים אלף עוקבים והטייטל "טראנסג'נדרית" שכתוב ראשון בביו שלה באינסטגרם. לא מזמן חשפה ספיר כי נמצאת בזוגיות עם בר אווסקר בת ה-28, סטודנטית לכלכלה ומנכ"לית פרויקט גילה להעצמה טרנסית בתל אביב.

בקרוב צפויה ספיר צפויה לדלג את כל הדרך מכר הדשא אל רחבת הריקודים. באינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס" חשפו אמש (רביעי) ששופטת הכדורגל נמצאת במגעים מתקדמים ואמורה להשתתף בגרסה החדשה של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", שתעלה בקשת 12.

כיולי האחרון ברמן שיתפה פעולה עם נועה קירל בפרסומת מרגשת של YES, בה הם ביצעו גרסה עברית לשיר "I will survive" של הזמרת גלוריה גיינור. הבסטורי האחרון ששיתפה ספיר כתבה "כדורגל זה החיים" ומסתמן שבקרוב גם ריקודים יהיו חלק בלתי נפרד משופטת הכדורגל האמיצה.

בקרוב גם רקדנית. ספיר ברמן
בקרוב גם רקדנית. ספיר ברמן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי