סערת הפוטושופ: אשת הכדורגלן שלא "משתמשת" וזכתה לשבחים‎‎

שונית חמד
שונית חמד | מסך, אינסטגרם

הכי חם ברשתות החברתיות: ערן סוויסה, שהעלה את הנושא החשוב על סדר היום, החליט לפרגן למישהי שמציגה גזרה טבעית ומושלמת

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משבוע העלה העיתונאי ערן סוויסה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובכך החלה "סערת הפוטושופ", שהפכה הנושא הכי מדובר ברשתות החברתיות. סוויסה העלה תמונה של נשות הכדורגלנים המפורסמות בישראל, נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ', לצד בר זומר, והציג את השינוי שעשתה אשתו של סרג'י רוברטו, שלכאורה השתמשה בפוטושופ והצרה את פלג גופה התחתון. לדבריו, הפוסט לא "בא" להעליב או להביך אף אחת מהסלבריטאיות שמככבות בפינת הפוטושופ הקבועה שלו, אלא להעצים את ההשלכות שיש לתמונות הללו על דור שלם שגדל ברשתות החברתיות.

"כמעט כולן עושות פוטושופ. גם בארץ וגם בעולם. אבל דווקא היפות והחטובות שזכו לגנים משובחים, מציגות לעולם הוירטואלי מודל יופי שהוא כמעט ולא קיים, בלתי אפשרי ולא מושג, אלא אם כן קוראים לך אירינה שייק או ג'יזל", הסביר את הבעיה במצג השווא של "שקר האינסטוש". הפוסט המדובר זכה לאלפי תגובות, חלקן של מפורסמים ומפורסמות, ואתמול (רביעי) החליט גאון הפוטושופ לפרגן לאחת משלנו שדווקא מעדיפה את עצמה בנטורל, יפה כמו שהיא. אשת הכדורגלן המדוברת היא לא אחרת משונית חמד, אשתו של חלוצה של ווסטרן סידני וונדררס, תומר חמד.

שונית, מהנשים הוותיקות של עולם הכדורגל הישראלי, בת 34 ואחרי שלוש לידות, מציגה גזרה מושלמת עליה היא שומרת בזכות תזונה נכונה, אימוני כושר קבועים וכן גם גנים טובים, כפי שהיא נוהגת לספר ל-84 אלף העוקבים והעוקבות שלה, שתמיד סקרנים לדעת מה הסוד שלה. הנציגה שלנו באוסטרליה העלתה מספר תמונות לסטורי, על מנת להוכיח שהיא באמת מעדיפה טבעי ולא משתמשת בשום אפליקציה או תוכנה כדי לשנות את גופה והתכוונה לקחת את כל הסיטואציה בהומור ובגישה חיובית, כפי שהיא נוהגת תמיד. אנחנו במדור נזכרנו כמה אנחנו מתגעגעים אליה ולכל משפחת חמד.

שונית חמד טבעית
שונית חמד טבעית | מסך, אינסטגרם
נטולת פוטושופ. שונית חמד
נטולת פוטושופ. שונית חמד | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי