הישרדות VIP: נחשפו השבטים, עם מי דודו אוואט ואוהד בוזגלו?

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

המתח בעיצומו: זמן קצר לפני עליית הפרק הראושן של העונה החדשה, בה יככבו 18 סלבריטאים, עמוד האינסטגרם "בטטת כורסה" עושה סדר וחושף מי יככב לצד מי על המסך שלכם במהלך החודשים הקרובים

(גודל טקסט)

אם גם אתם כבר סופרים את הימים עד לפרק הבכורה של העונה החדשה של ""הישרדות VIP", שישודר בשבת (16.10), תשמחו לגלות שיש סיכוי גדול שנעשה לכם סדר לגבי השבטים שהולכים לככב על המסך בחודשים הקרובים. באינסטגרם של "בטטת כורסה" פורסם ספוילר, בו כביכול נחשפת החלוקה לשבטים ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את הדינמיקה בין 18 הסלבריטאים במשחק הכי קשוח בטלוויזיה.

בטטה כתב: "פרומו פתיחת העונה של הישרדות היה גדוש מכל הבחינות – צעקות, בוץ, יזע ודמעות ואפילו נגיעות סקס אפיל פה ושם. בין היתר נכללו גם פריימים ממשימות שכבר ראינו בגרסה הישראלית ואפילו לא מזמן. בלטו במיוחדים טשטושי הפנים המושקעים על השורדים וצביעת הבנדנות לשחור, אך הסקרנים ביותר יכולים להמשיך לקרוא ולקבל את התשובה על הרכבי השבטים הצפויים". ואם בטטת כורסה הצליח לדייק, חלוקת השבטים בפיליפינים מסקרנת מאוד.

בשבט הראשון נמצטת מדליסטית הארד בשיט מאליפות העולם, ורד בוסקילה, שתחלוק את המחסה עם שורדי העבר מייקל לואיס ולייה גיל, ביחד עם אודליה סויסה, דן בולוטין, פאני בוזגלו, יובל המבולבל, ליזה ביך והנרי דוד. הגרוש של פאני, אוהד בוזגלו, יהיו בשבט השני יחד עם אלה אייבינדר ומעיין אשכנזי שכביכול שמו נקשר בהיבט רומנטי עם שתיהן, ולצידם יתמודדו גם דודו אוואט, השחקנים יהונתן בשן, שירה פרבר וקובי מאור, וגם ג'קי אזולאי, ובוגר האח הגדול גדי פניפילוב. איך כדורגלני העבר הסתדרו ביניהם והאם פאני ואוהד הצליחו לחלוק את אותו השבט ולהגיע לאיחוד? אוטוטו נדע כולנו.

השבטים החדשים, על פי "בטטת כורסא"
השבטים החדשים, על פי "בטטת כורסה" | מסך, אינסטגרם
השבטחים החדשים, על פי "בטטת כורסא"
השבטחים החדשים, על פי "בטטת כורסה" | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי