שחקן נבחרת צרפת הציע כסף לכוכבת ריאליטי עבור לילה סוער

שחקני נבחרת צרפת | John Berry/Getty Images

אחד מכוכבי הטריקולור יכול היה לצאת לדייט עם נטלי אדריאני, לה עמוד Onlyfans מצליח, אבל במקום זאת בחר דרך שהובילה לפרשה שמזעזעת את צרפת: "אין לו זכות להציע לה דבר כזה"

(גודל טקסט)

כוכבת ריאליטי פרובוקטיבית צרפתייה טענה בפני 'הסאן' שכוכב נבחרת צרפת בכדורגל הציע לה 50 אלף יורו עבור לילה אינטימי איתה. נטלי אדריאני, כוכבת ריאליטי ולה עמוד מצליח באתר Onlyfans, אמנם בת 50 אבל נראית לפחות חצי מגילה ומתהדרת בגזרה לוהטת במיוחד, מתעקשת שהיא נותרה "המומה ומבוישת" מההצעה ששלח לה שחקן הטריקולור.

נטלי סיפרה למגזין הצרפתי 'פאבליק': "קיבלתי בחיי שלל הצעות מגונות, אבל מעולם לא מכדורגלן כל כך מפורסם. הוא הציע לי 50 אלף יורו כדי לבלות איתי לילה אחד. זה קרה גם יותר מפעם אחת, במספר אירועים מתוקשרים בהם נפגשנו – אבל סירבתי כמובן". עוד הוסיפה כוכבת הריאליטי על זהותו של הכדורגלן החצוף לטענתה: "הייתי בהלם. זה היה חבל, כיוון שהייתי מתגאה אם היינו יוצאים לדייט רומנטי, לולא הציע לי את הכסף הזה".

הכוכבת הידועה בצרפת נולדה בפריז ותיחזקה מערכת יחסים עם גבר מחצית מגילה, בן 25, שהכירה בתוכנית ריאליטי אחרת. באופן מתבקש בצרפת נחושים לחשוף את זהותו של הכדורגלן האנונימי: "אמנם הדוגמנית בעלת 345 אלף העוקבים באינסטגרם מנהלת חשבונות עם תמונות פרובוקטיביות ברשתות החברתיות השונות, אך זה לא מצדיק את ההתנהגות הבזיונית מצידו של אותו כדורגלן שחושב שיש לו את הזכות להציע לה כסף בתמורה לשירות שהיא ממש לא מוכרת", אמרו במהדורת החדשות בצרפת, שם הנושא לא יורד מהכותרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי